میوه ای بی نظیر برای تقویت استخوان های ضعیف

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۷:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۵۰۴۵
میوه ای بی نظیر برای تقویت استخوان های ضعیف
استخوان های ضعیف و شکننده همیشه با درد و مشکل همراه هستند ، از آنجایی که یکی از توصیه های درمانی برای رفع هر مشکل در بخش تغذیه قرار می گیرد پس مستقیم به سراغ آن می رویم.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ آیا استخوان های ضعیف دارید ؟میوه ای هست که به سلامت استخوان هایتان کمک می کند.

ممکن است میوه مورد علاقه تان نباشد اما آناناس یکی از بهترین میوه ها برای قوت و سلامت استخوان است.امروزه ضعف استخوان در میان مردم به خصوص افراد پیر شایع است.

اما اگر جوان ترها از درد استخوان گلایه مند باشند به دلیل بی تحرکی و کمبود غذا های مغذی و ورزش نکردن است.بنابراین راه های تقویت استخوان چیست؟

ورزش کردن و غذای سالم خوردن هر دو برای تقویت استخوان ها مهم است از ورزش که بگذریم به تغذیه می رسیم که در این بخش یک میوه ی عالی برای حل مشکل استخوان ها به شما معرفی خواهیم کرد.

آناناس خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد این دو مهمترین فاکتور های استفاده از آناناس برای تقویت استخوان است. آناناس مزه ی شیرینی دارد و قطعات کوچک آن در سالاد و یا دسرها استفاده می شود ، بیشتر مردم ترجیح میدهند آب آناناس را مصرف کنند.

ویتامین C : آناناس حاوی ویتامین C است که باعث تقویت مفاصل می شود و در تولید کلاژن موثراست

منگنز: آناناس حاوی مواد معدنی دیگری مثل منگنز است و به ارتباط سیناپس ها وبافت استخوان کمک می کند.

ویتامین B : آناناس حاوی ویتامین B1 و B6است و مهمترین ویتامین در تقویت استخوان B12 استخوان کمک می کند.

مس : آناناس حاوی مواد معدنی دیگر به اسم مس است و به سلامت استوخوان ها و عملکرد مفاصل است

بروملین : آنزیم ، بروملین موجود در آناناس به سلامت استخوان کمک می کند در درمان و شکستگی استخوان ها و کاهش تورم و درد موثر است.

نظر شما