ابتلای پرستار جوان به کرونا با یک علامت عجیب

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۸۵۷۶
ابتلای پرستار جوان به کرونا با یک علامت عجیب
پرستار جوان استرالیایی با علامتی جدید اما عجیب مبتلا به کرونا شده و به قرنطینه رفته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛  بیماری کووید ۱۹ بحران پیچیده این روزها، هر بار با علامت تازه‌ای خود را نشان می‌دهد همین امر سبب افزایش نگرانی‌ها شده و در عین حال این هشدار را به افراد می‌دهد که در صورت مشاهده هر گونه علامت عجیب و غیرمنتظره حتما به پزشک مراجعه کنند.

و اما در تازه‌ترین رویداد‌های کرونایی در جهان، خبر جدیدی از علامت عجیب ویروس کرونا در یک پرستار استرالیایی منتشر شده است. این پرستار جوان درباره علامت تازه ویروس کرونا اینطور توضیح داد: از آنجا که یک پرستار هستم و از شیوع ویروس کرونا با افزایش طاقت فرسای شیفت‌های کاری در بیمارستان مواجه شدم، بنابراین احساس خستگی مفرط در طول شبانه روز نتیجه حجم بالای کار من است؛ اما اخیرا متوجه احساس سوزش زیاد در پاهایم شدم، در ابتدا تصور کردم شاید این حس به دنبال خستگی ناشی از کار است، اما با تداوم آن، متوجه روند غیر عادی این مسئله شدم.

ویروس کرونا

او ادامه داد: تصمیم گرفتم با پزشک مشورت کنم که در صورت نیاز، درمان لازم را انجام دهم که در نتیجه آزمایش‎‌های انجام شده، متوجه ابتلای خود به ویروس کرونا شدم.

با وجود اینکه او به مدت طولانی با بیماران کرونایی سر و کار داشته، اما معتقد است این ویروس در خارج از محیط بیمارستان و در نتیجه حضور در جامعه وارد بدن او شده است.

در حال حاضر این پرستار جوان در قرنطینه خانگی به سر می‌برد تا دوره نقاهتش به پایان برسد. امیلی از مردم خواست تا بسیار مراقب باشند چرا که او در اوج جوانی و در کمال سلامت و با وجود مراقبت‌های بهداشتی باز هم به این ویروس مبتلا شده است.

نظر شما