رضا فیاضی:

کرونا همه چیز مرا نابود کرد/ بعد از سال‌ها به تلویزیون بر‌می‌گردم

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۳۲۳۷
کرونا همه چیز مرا نابود کرد/ بعد از سال‌ها به تلویزیون بر‌می‌گردم
بازیگر سریال «زی زی گولو» گفت: سال‌ها در کیش زندگی می‌کردم و یک کتابفروشی داشتم اما کرونا همه چیز مرا نابود کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ رضا فیاضی بازیگر سریال «زی زی گولو» پیرامون دلیل بازگشت خود به شهر تهران گفت: پیشتر در شهر کیش زندگی می‌کردم و سال‌ها در آنجا مشغول به فعالیت بودم، در جزیره کیش یک کتابفروشی داشتم و در کنار آن یک تماشاخانه احداث کرده بودم، اما متاسفانه کرونا همه چیز مرا نابود کرد و پس از آن به تهران بازگشتم.

وی در همین راستا ادامه داد: من همچنان بر نیت قبلی خود یعنی حضور یک تماشاخانه عروسکی در جزیره کیش اصرار دارم، نامه نگاری‌های فراوانی هم انجام داده‌ام تا بتوانم بار دیگر تماشاخانه عروسکی در کیش را فعال کنم. بنده معتقدم که باید بیشتر به نسل کودک و نوجوان اهمیت دهیم، سرمایه گذاری برای این نسل آینده را کشور را رقم می‌زند.

 

بازیگر سریال «زی زی گولو» با اشاره به پیشنهادات فراوانی که برای بازی داشته اضافه کرد: به محض بازگشت به تهران خوشبختانه با پیشنهادات فراوانی برای بازیگری روبرو شدم و به همین واسطه مشغول به کار شدم.

وی درباره حضور در سریال تلویزیونی «سایه‌ها» اضافه کرد: در این سریال به کارگردانی «امیرحسین عنایتی» نقش بسیار خوبی را ایفا کرده‌ام، «سایه ها» در شهر اصفهان تولید شد، اما پخش آن از شبکه دوم سیما رخ خواهد داد، علاوه بر آن با «سیامک خواجه وند» قراردادی را برای بازی در سریال «دادزن» به کارگردانی وی امضا کرده‌ام که دو روز پیش برای اولین بار جلوی دوربین رفتم.

بازیگر سریال «سایه‌ها» در همین راستا اضافه کرد: به غیر از دو سریال فوق در مجموعه داستانی و تلویزیونی به نام «خوشبرگ» به ایفای نقش پرداختم که در میان این آثار از همه برایم جذابتر است، در این اثر نقش «آقای حکمت» را بازی میکنم که یک رستوران تاسیس می‌کند و در این رستوران به پخش کتاب و ترویج کتابخوانی می‌پردازد.

وی سریال «خوشبرگ» را اثری خوش ساخت دانست و اضافه کرد: حوادثی که در فیلمنامه این اثر رخ می‌دهد برای مخاطب کودک و نوجوان بسیار جالب است، هر قسمت شامل قصه تازه‌ای خواهد بود که قرارگیری شخصیت‌ها و داستان در کنار هم در انتها به معرفی یک کتاب تازه منجر می‌شود.

این بازیگر پیشکسوت درباره فعالیت و بازیگری در دوران کرونا اضافه کرد: ما ناچار به فعالیت هستیم، نمی‌توانیم گوشه‌ای بنشینیم و بگذاریم جهان بگذرد، ما باید به فعالیت‌هایمان ادامه دهیم، اما در کنار آن موارد بهداشتی و تمامی پروتکل‌ها را رعایت ‌می‌کنیم، جهان درگیر این بیماری است، اقتصاد در اکثریت کشور‌ها با مشکل روبرو شده و به نظر من تعطیلی تولیدات و یا همه مراکز نمی‌تواند کمک شایانی به ما انجام دهد.

فیاضی در همین رابطه خاطرنشان کرد: جامعه و در صدر آن شخص بنده باید یاد بگیریم که کرونا به راحتی از جهان نمی‌رود، پس باید خودمان را تطبیق دهیم، باید با حفظ اصول بهداشتی هم کارمان را انجام دهیم و هم اینکه از جان عزیزانمان پاسداری کنیم. بدون شک جامعه می‌تواند با رعایت بهتر و بیشتر به ریشه کن شدن این بیماری کمک شایانی کند.

منبع: میزان

نظر شما
پرونده ویژه