کاخ سفید هم دیگر ترامپ را نمی‌خواهد

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۳۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۶۱۱۱
کاخ سفید هم دیگر ترامپ را نمی‌خواهد
یک مقام کاخ سفید در مقاله‌ای روز سه شنبه از مردم آمریکا خواست تا با رای ندادن به ترامپ موجب شکست وی در انتخابات ۲۰۲۰ شوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ یک مقام کاخ سفید که نامی از وی آورده نشده است در روزنامه نیویورک تایمز نوشت: (برخی) در کاخ سفید از مردم آمریکا می‌خواهند تا با رای ندادن به ترامپ موجب شوند که وی تنها یک دوره رییس جمهوری آمریکا باشد.

مقام دولتی کاخ سفید در مقاله با عنوان " یک هشدار" با اشاره به اینکه آمریکا در عرصه جهانی که زمانی بر آن حکمرانی می‌کرد، به حاشیه کشیده شده و به نهادهای دموکراتیک این کشور نیز آسیب وارد شده می‌نویسد: انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رییس جمهوری به معنای تباه کردن یک ملت و حرکت به سمت سقوط است.

وی تاکید می‌کند که شخصیت (کاندیدا) باید رأی ما را تعیین کند، زیرا این مسیر سرنوشت ملت ما را تعیین می‌کند. در این انتخابات هیچ معیار بالاتری از این برای رأی دهندگان وجود نخواهد داشت.

وی همچنین از دیگر مقامات دولتی می‌خواهد که با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا از جایگاه سیاسی خود برای آگاه‌تر کردن مردم استفاده کنند.

وی در این مقاله به مشاورات ترامپ هشدار می‌دهد که به رییس جمهوری امریکا مطالبی را انتقال ندهند که وی خواهان آن است و به جای آن چیزهای شنیدی به وی انتقال دهند.

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ماه نوامبر (آبان) امریکا انتقادات از دولت ترامپ به شدت افزایش یافته است و نظرسنجی‌های اخیر نیز از پیروز نشدن ترامپ در برابر جو بایدن رقیب انتخاباتی وی سخن می‌گویند.

بحران‌های اخیر آمریکا در دولت ترامپ از جمله تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی و همچنین شیوع ویروس کرونا، باعث عقب افتادن ترامپ در نظرسنجی‌ها نسبت به رقیب دموکراتش «جو بایدن» شده است.

انتخابات ۲۰۲۰ برای انتخاب پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او در سایه گمانه زنی‌ها درباره نحوه برگزاری انتخابات، احتمال دخالت خارجی در آن و چانه زنی ترامپ درباره صحت و اعتبار نتایج در صورت شکست در انتخابات سوم نوامبر برابر با ۱۳ آبان ماه در آمریکا برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز