بن سلمان: اگر از فلسطین حمایت کنی، تروریست هستی!

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲۵
اوضاع منطقه به گونه ای است که گویی زمان رقابت حکام و حکومت های عربی بر سر حمایت از آرمان و مردم فلسطین گذشته است به ویژه با توجه به قدرت یافتن اشخاصی مانند محمد بن سلمان در جهان عرب که از هر نوع حکمت و درایت بی بهره اند و نوکر آمریکا و اسرائیل هستند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ در عربستان سعودی حمایت از فلسطینی های مظلوم اتهامی است که بر اساس آن اشخاص به شدت مجازات می شوند.

کاربران شبکه های اجتماعی خبر دادند که دادگاه جزائی سعودی، سه هفته بعد، اولین جلسه محاکمه 36 فلسطینی و اردنی مقیم سعودی را به اتهام حمایت از مقاومت و مردم فلسطین آغاز می کند.

آل سعود فوریه 2019 دهها دانشجو، استاد و تبعه فلسطینی را بدون مطرح کردن اتهام رسمی بازداشت کرد که برخی از آنان به طور پنهانی محاکمه شدند که اطلاعی از سرنوشت آنان در دست نیست.

از مهمترین این بازداشت شدگان می توان به محمد الخضری (82 ساله) مسئول روابط حماس و عربستان سعودی که از سال 1992 در جده سکونت دارد و هانی فرزند 49 ساله وی اشاره نمود.

این در حالی است که محمد الخضری به خاطر پیری قادر به راه رفتن نیست و از بیماریهای مختلفی رنج می برد.

سازمان دیدبان حقوق بشر نیز نسبت به نقض حقوق بازداشت شدگان فلسطینی، به محاکمه ظالمانه آنان و صدور احکام بسیار شدید علیه این اشخاص هشدار داد به ویژه که آنان به دروغ به ارتباط با "نهادی تروریستی" متهم شده اند که اصلا نامش ذکر نشده است.

به طور حتم منظور از این نهاد تروریستی، رژیم جنایتکار صهیونیستی نیست بلکه مقاومت فلسطین است که در دوره بن سلمان به نهادی تروریستی تبدیل شده که حتی از نتانیاهو خطرناکتر است.

دشمنی بن سلمان با مردم فلسطین وقتی بیش از پیش آشکار شد که نه فقط "ترکی الحمد" بوق تبلیغاتی وی هشتگ #فلسطین مساله من نیست، را منتشر کرد بلکه فلسطینیانی را که از آرمان فلسطین حمایت می کنند، به زندان انداخته و به پیرمردهای هشتاد ساله نیز رحم نکردند.

منبع:العالم

نظر شما