وکیل سابق ترامپ خواستار محاکمه و زندانی شدن او شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۴۳۶۷
وکیل سابق ترامپ خواستار محاکمه و زندانی شدن او شد
«مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در تازه‌ترین کتابش، رییس جمهوری آمریکا را استاد فریبکاری دانسته و گفته «او نیز مثل من در مورد جرایم رخ داده، گناهکار است و باید به زندان برود».

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ تارنمای خبری «هیل» (TheHill) با انتشار این خبر نوشت: مایکل کوهن وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین کتاب خود که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری آسوشیتدپرس قرارگرفته، گفته است؛ «ترامپ به اندازه وی مرتکب جرم»   شده و او باعث شده تا وی به زندان فدرال افکنده شود.

بنابراین گزارش، این کتاب که قرار است روز سه شنبه آینده منتشر شود با عنوان   «بی وفایی: داستان واقعی وکیل سابق رئیس جمهوری دونالد ترامپ»؛  ترامپ را به «فساد» و «تقلب» متهم می کند.

هیل در ادامه می نویسد: کوهن  که در سال ۲۰۱۸میلادی به دلیل تقلب مالیاتی، نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی، اقرار به دروغ گفتن به کمیته سنا و پرداخت حق السکوت به هنرپیشه های غیراخلاقی که تمامی آنها به گفته کوهن، به دستور ترامپ صورت گرفته بود، از سوی دادگاه فدرال به سه سال زندان محکوم شده و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.   

به نوشته هیل، کوهن در کتاب خود، ترامپ را «سرکرده جرائم سازمان یافته» و «استاد در فریبکاری» خوانده است.

این تارنمای خبری آمریکایی می نویسد: دراین کتاب کوهن خود را بعنوان «شاهدی مهم» بر «توطئه حق السکوت» می داند که قادر است پس از خروج ترامپ از کاخ سفید آنها را علیه وی به کار برد.

کوهن دراین باره گفته است: اعتراف می کنم که هرگز درک نکردم که چرا خوش خدمتی ترامپ تا این اندازه برایم معنا داشت، حتی تا به امروز نیز پاسخ درستی برای آن نیافته ام.

هیل در ادامه گزارش داد: کوهن همچنین ترامپ را به نادیده انگاشتن رای دهندگان اسپانیایی تبار آمریکا درجریان کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ میلادی متهم کرد.

بنابراین گزارش، کوهن دراین باره گفته بود که ترامپ هیچ اهمیتی به رای دهندگان اسپانیایی تبار آمریکایی نداده و گفته بود؛ «رای دهندگان اسپانیایی تبار نیز مانند سیاهپوستان برای رای دادن به ترامپ خیلی احمق هستند، اینها ملت من نیستند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز