به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۶:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۹۲۳۳
به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی
ساعتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه منابع خبری اعلام کردند آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از المیادین، ساعتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی که توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید در شب گذشته به امضا رسید، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی خبر دادند.

به گفته رسانه‌ها نیرو‌های مقاومت تعدادی راکت به سوی این شهرک‌های پیرامون نوار غزه شلیک کرده اند.

المیادین اعلام کرد نیرو‌های مقاومت تعداد دیگری راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی پیرامون غزه شلیک کردند و سامانه پدافندی گنبد آهنین در تلاش بر آمده تا با این راکت‌ها مقابله کند.

ساعاتی قبل به دنبال حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، در حضور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

این در حالی است که همزمان با حضور وزرای خارجه بحرین و امارات به همراه نتانیاهو در کاخ سفید برای امضای توافق عادی‌سازی روابط، خبرنگار المیادین شب گذشته از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار در عسقلان و اشدود در شمال نوار غزه و به دنبال آن سقوط ۲ موشک در منطقه اشدود و زخمی شدن ۲ نفر خبر داده بود.

در حال تکمیل ...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز