آیا" کرونا " باعث ایجاد ترحم مردم آمریکا نسبت به ترامپ خواهد شد؟

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۸۳۵۴
آیا کرونا  باعث ایجاد ترحم مردم آمریکا نسبت به ترامپ خواهد شد؟
یک کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به ابتلای دونالد ترامپ به کرونا در آستانه برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ اظهار کرد: قطعا ابتلای ترامپ به کرونا وجهه خوبی برای مبارزات انتخاباتی وی ندارد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ فواد ایزدی با بیان اینکه ترامپ از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا این موضوع را جدی نگرفت و حتی یک بار آن را افسانه و موضوعی نادرست عنوان کرد، ادامه داد: او در راستای دغدغه‌های انتخاباتی اش و برای اینکه اقتصاد آمریکا بیش از این دچار مشکل نشود در قضیه قرنطینه نیز جدی عمل نکرد و خود نیز در بسیاری از جلسات از ماسک استفاده نمی‌کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این اتفاق، ممکن است این سوال برای افکار عمومی به وجود آید که وقتی یک رئیس‌جمهور نمی‌تواند زندگی شخصی خود را برای جلوگیری از ابتلا به یک بیماری اداره کند چگونه می‌تواند ادعا‌هایی فراتر از این موضوع داشته باشد.

ایزدی گفت: یکی از وظایف اصلی نهاد‌های امنیتی در آمریکا حفظ سلامت رئیس جمهور است و اینکه ترامپ با وجود همه این زیرساخت‌ها و مراقبت‌ها دچار مشکل شده است وجهه خوبی برای او در عرصه انتخابات ندارد.

وی افزود: حدود یک ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا مانده است و او حداقل دو هفته باید در قرنطینه باشد و مشخص نیست چه زمانی حالش خوب شود بنابراین او مدت زیادی را برای تبلیغات و سفر از دست می‌دهد.

ایزدی خاطرنشان کرد: ممکن است یک عده‌ای فکر کنند که ابتلای ترامپ به کرونا باعث ایجاد ترحم در جامعه آمریکا نسبت به وی می‌شود، در حالی که باید گفت جامعه آمریکا به شدت دو قطبی است و این موضوع تاثیری بر اینکه عده‌ای از روی ترحم بخواهند به او رای بدهند، نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: به هر حال مبتلا شدن ترامپ به کرونا اصلا خبر خوبی برای کمپین تبلیغاتی وی و طرفدارانش نیست و از طرف دیگر با توجه به وزن و سن ترامپ، این بیماری می‌تواند برای او خطرناک باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز