برای فرار از ویروس کرونا وارد این مکان‌ها نشوید

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۵۱۳۷
طی چند ماه گذشته، زندگی ما کاملاً تغییر کرده است. سعی کرده ایم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا کمتر رفت و آمد کنیمف مسافرت نرویم یا حتی به مکان‌های شلوغ عمومی وارد نشویم، به همین دلیل است که هر روز به دنبال اطلاعاتی برای کاهش خطر ابتلا به کرونا هستیم.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ با وجود همه مشکلات زندگی در دوران کروتا گاهی مراقب نیستیم که وارد مکان‌های خطرناک نشویم و خود را در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می‌دهیم. اما رایج‌ترین مکان‌هایی که ما را در معرض خطر ابتلا قرار می‌دهند کدامند؟


کلاس‌های تناسب اندام گروهی

تا زمانی که کرونا تحت کنترل نباشد و بیشتر مردم واکسن نرده باشند، خطر انتقال ویروس وجود دارد، با این وجود بهتر است از شرکت در هر گونه کلاس شلوغ مثل کلاس‌های تناسب اندام که خطر ابتلا را افزایش می‌دهند خودداری کنید.


رستوران

رستوران‌ها با گزینه‌های احتمالی غذا خوردن در فضای باز و به حداقل رساندن تعامل مشتریان، اقدامات احتیاطی ایمنی را افزایش داده اند. حتی در تمام گزینه‌های ایمنی، رستوران‌ها همچنان در معرض خطر بیشتری قرار دارند. بهتر است غذا را با سفارش درب منزل تحویل یگریرد تا خطر ابتلا را به حداقل برسانید.


نمایشگاه‌ها
نمایشگاهها، گالری‌ها یا سایر اماکنی که تجمع بالای افراد را در خود جای می‌دهند می‌توانند خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهند، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از حضور در این نوع مکان‌ها خودداری کنید.

در نهایت ماسک زدن، شستشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، همچنان گزینه‌های اصلی پیشگیری از کرونا باقی خواند ماند.

منبع:انتخاب

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز