تدابیر امنیتی بایدن قبل از ورود به کاخ سفید

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۳۱۰۴
تدابیر امنیتی بایدن قبل از ورود به کاخ سفید
بایدن مدعی است بسیاری از نیرو‌های مخفی امنیتی حاضر در کاخ سفید به ترامپ وفادارند و باید در زمان ریاست جمهوری‌اش نیرو‌های آشنای خود را برای این کار برگزیند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا  قصد دارد نیروهای مخفی امنیتی دیگری را در زمان ریاست جمهوری خود به کار گیرد. او مدعی است که بسیاری از آن‌ها بیش از حد به ترامپ وفادارند.

به گزارش واشنگتن‌پست و سی‌ان‌ان، جو بایدن قصد دارد نمایندگانی را بازگرداند که از وی در طول سال‌های معاونتش در زمان  ریاست‌جمهوری باراک اوباما محافظت کرده اند.گفته شده باوجود این تدابیر باز هم از ماموران وفادار به ترامپ کسانی هستند که در جایگاه خود باقی می‌مانند.

سرویس مخفی آمریکا یکی از بزرگترین آژانس‌های امنیتی ریاست‌جمهوری در جهان با  بیش از ۶ هزار کارمند است، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر  از آن‌ها مامور ویژه هستند و بقیه به افسران با لباس رسمی، کارمندان فنی و اداری تقسیم می‌شوند.

این آژانس علاوه‌بر وظایف آن‌ها که شامل محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق و خانواده‌های آن‌ها و دیدار رهبران خارجی می‌شود، وظیفه نظارت و تحقیق در مورد جرایم مختلفی از جعل و تقلب تا بانک، نامه‌های پستی و کلاهبرداری‌های تلفنی و... را دارد.

در دوره ترامپ، سیاستمداران دموکرات و رسانه‌های متمایل به لیبرال برخی از این نیروهای امنیتی را متهم به توسعه روابط بسیار نزدیک با رئیس‌جمهور کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز