نیویورک تایمز:مایک پنس دست رد به سینه ترامپ زد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۶:۳۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۶۰۹۸
نیویورک تایمز:مایک پنس دست رد به سینه ترامپ زد
یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه فاش کرد که مایک پنس معاون دونالد ترامپ با درخواست وی برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر موافقت نکرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از نیویورک تایمز، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا و رئیس مجلس سنا با درخواست ترامپ مبنی بر کمک برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه نوشت: پنس به ترامپ گفته که اختیار جلوگیری از موافقت کنگره با پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در یک سخنرانی در ایالت جورجیا در حمایت از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات مجلس سنا گفت: امیدوارم مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده از جایگاهش به عنوان رئیس مجلس سنا استفاده کرده و به تغییر نتیجه انتخابات کمک کند.

وی درباره کمک مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا برای تغییر نتایج انتخابات نیز گفت: امیدوارم مایک پنس به کمک ما بیاید. امیدوارم معاون رئیس جمهور به کمک ما بیاید. او انسان بزرگی است. البته اگر به ما کمک نکند، آن وقت دیگر این قدر او را دوست نخواهیم داشت.

وی در ادامه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر، افزود: لیبرال دموکرات ها هرگز کاخ سفید را به تصرف خود درنخواهند آورد.

منبع:تسنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز