پایگاه‌های موشکی زیرزمینی ایران و کیف اتمی ترامپ

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۷۹۳۷
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که با مسئولین کاخ سفید گفت وگو کرده تا مانع اقدامهای دیوانه وار ترامپ در دو هفته باقی مانده از ریاست جمهوری اش مانند حمله نظامی یا اتمی شوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، به گفته کارشناسان، سخنان پلوسی به ویژه پس از حمله هواداران ترامپ به کنگره و کشته و زخمی شدن دهها نفر در جریان آن و اظهارات تحریک آمیز ترامپ، نشانه وجود نوعی خلاء در ساختار سیاسی آمریکا است، ساختاری که اجازه داده چنین دیوانه ای به قدرت برسد و کیف اتمی را در اختیار داشته باشد.

البته دیوانه بودن ترامپ برای همه مشخص است اما سوال این است که چرا پلوسی در چهار سال گذشته اینقدر نگران کیف اتمی ترامپ نبود، به‌ویژه پس از آنکه صدها روانپزشک، دیوانه بودن ترامپ را تایید کرده بودند.

یکی از علل اهمیت بازدید سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایگاه زیرزمینی موشکهای نیروی دریایی سپاه در ساحل خلیج فارس، همین سخنان اخیر پلوسی است، پایگاهی به طول چند کیلومتر که باعث شده ترامپ به رغم جنونش، جرات بازکردن کیف اتمی اش را نداشته باشد.

ترامپ از اینکه فرمانده قدرتمندترین ارتش در جهان است و یک زرادخانه بزرگ از بمب هسته‌ای و ناوهای هواپیمابر و پایگاه های نظامی در اختیار دارد، می بالد؛ اما با گستاخی تمام از ایران می خواهد تا از توان موشکی خود صرف نظر کند. چرا؟ برای آنکه لقمه ای آسان برای دیوانگی او و معلمش نتانیاهو باشد.

آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی روز گذشته به مناسبت سالروز انتفاضه مردم قم در سال 1978 علیه نظام شاهنشاهی، صراحتا اعلام کرد که در نظام جمهوری اسلامی ایران جایز نیست که وضع دفاعی کشور به گونه ای باشد که شخصی بی ارزش مانند صدام بتواند شهر تهران را با موشک هدف بگیرد و هواپیماهای میگ 25 بر فراز شهر به پرواز درآیند و ما دست به هیچ اقدامی نزنیم! امروز توان موشکی ما آنقدر زیاد است که دشمنان ما باید از توانمندیهای ما حساب ببرند. وقتی موشک جمهوری اسلامی ایران یک هواپیمای متجاوز امریکایی که وارد حریم هوایی ایران شده است، ساقط کند و یا موشک های ایران موفق به تخریب پایگاه عین الاسد شوند، باید دشمن قبل از هر تصمیم نظامی، این توان و قدرت ایران را مدنظر قرار دهد.

این توان موشکی ایران است که دیوانه ای مانند ترامپ را از استفاده از جعبه هسته ای خود بازداشت. این توان موشکی نیز تمام روسای جمهور جدید آمریکا خواه دیوانه و یا عاقل را از تعرض به ایران منع خواهد کرد. بدون این قدرت موشکی، ایران در عهد ترامپ دیوانه به میدانی برای آزمایش سلاح های جدیدش تبدیل می شد. بنابراین تمام روسای جمهور امریکا باید فکر مذاکره با ایران درخصوص توان موشکی اش را از سر بیرون کنند، این توان موشکی است که ملت ایران را از طرح های خطرناکترین دیوانگان آمریکا امثال ترامپ و پومپئو و بولتون و ماتیس و ... و سردسته آنها نتانیاهو محفوظ نگه داشت.

منبع:العالم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز