در آلمان؛

اخراج کارگران بخاطر امتناع از واکسیناسیون کرونا!

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۳
اخراج کارگران بخاطر امتناع از واکسیناسیون کرونا!
در آلمان برای اولین بار کارگران به دلیل امتناع از واکسیناسیون ویروس کرونا اخراج شدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ اسپوتنیک به نقل از روزنامه بیلد نوشت: در آلمان چندین کارمند بهداشتی به دلیل اینکه نمی خواستند علیه ویروس کرونا واکسینه شوند از کار اخراج شدند.

رئیس مرکز پرستاری، رنی ویلمر و همسرش علیه ویروس کرونا واکسینه شدند و از کارمندان خواستند تا این روش را دنبال کنند. سه نفر از آنها واکسینه نشدند و چهار نفر هنوز تصمیم نگرفته اند.

ویلمر با آنها صحبت کرد و مواد واکسیناسیون را به آنها داد. در نتیجه، او مهلتی دو روزه تعیین کرد که در آن زمان کارمندان باید تصمیم بگیرند. بعد از اتمام مدت تعیین شده کارمندان جواب مثبت ندادند و تصمیم به اخراج آنها شد.

ویلمر توضیح داد که کارگران احترام نشان نمی دهند، به حرف های او گوش نمی دهند و حتی فردی کاملاً از تزریق واکسن امتناع می ورزد.

با این حال، یکی از کارمندان سابق توضیح داد که رئیس نگرانی های آنها را رد کرده و تهدید به اخراج آنها در صورت عدم واکسیناسیون می کند.

وی گفت: من مخالف واکسیناسیون نیستم. فقط می خواستم چند روز دیگر فکر کنم. شرم آور است اگر کسی برای چنین مسئله شخصی برای من جدول زمانی تعیین کند.

این روزنامه همچنین توضیح داد که این زن قصد شکایت از رئیس سابق خود را دارد. با این حال، بیشتر هفت کارمند اخراجی در حال حاضر شغل جدید دارند.

ویلمر اکنون به دنبال پرستار جدید است و می خواهد پرسنل وی علیه ویروس کرونا واکسینه شوند. او این را با این واقعیت توضیح داد که همه کارها را برای محافظت از بیماران انجام می دهد.

نظر شما