شال محمد بن سلمان جنجالی شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۶۵۰۵
شال محمد بن سلمان جنجالی شد
ولیعهد عربستان پس از حضور خود در نشست شورای اداره صندوق سرمایه گذاری عمومی سعودی شال گردنی انداخته بود که واکنش‌های زیادی بین فعالان شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، در عین اینکه فعالان نظرهایی درباره قیمت شال گردن محمد بن سلمان داشتند برخی فعالان نقش و نگار روی شال محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را به چالش کشیدند، برخی نقش و نگار این شال را به نقش و نگار شال‌های قطری و برخی دیگر آن را به شال‌های یمنی تشبیه کردند.

این نخستین بار نیست آنچه ولیعهد عربستان می‌پوشد بین فعالان شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا می‌کند، زیرا ماسکی که محمد بن سلمان در چهل و یکمین دور نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العلا نیز گذاشته بود واکنش‌هایی را در خصوص قیمت و نوع آن به دنبال داشت.

 

ولیعهد عربستان در جریان سخنرانی خود در نشست شورای صندوق سرمایه‌گذاری‌ عمومی خاطرنشان کرد، این صندوق طی سال‌های آتی برای هدف‌های متعددی فعالیت و تلاش خواهد کرد که مهمترین آن حداقل واریز سالانه ۱۵۰ میلیارد ریال به اقتصاد داخلی به صورت فزاینده تا سال ۲۰۲۵ و سهیم شدن از طریق شرکت‌های وابسته به آن در تولید ناخالص داخلی غیرنفتی به ارزش ۱.۲ تریلیون ریال عربستان است.

وی در ادامه افزود، از اهداف دیگر این صندوق این است که تا پایان سال ۲۰۲۵ دارایی آن به چهار تریلیون ریال برسد و به طور مستقیم یا غیر مستقیم ۱.۸ میلیون شغل ایجاد کند.

نظر شما
پرونده ویژه