معاون سابق ترامپ خانه‌ای برای سکونت ندارد!

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷۰
معاون سابق ترامپ خانه‌ای برای سکونت ندارد!
بی خانمانی مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا سوژه رسانه‌های خبری شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از ایندیپندنت، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ که در چند روز گذشته در دیدرس دوربین رسانه‌های خبری بوده، بر اساس گزارش‌ها خانه‌ای برای استقرار پس از ترک اقامتگاه رسمی اش در واشنگتن ندارد.

با وجود آنکه پنس در سخنرانی خداحافظی خود از بازگشت به ایالت ایندیانا سخن گفته بود، جزئیاتی از مکانی که قرار است به همراه همسرش کارین به آنجا رود را ارائه نداده است. اکنون طبق اعلام پایگاه بیزینس اینسایدر مایک پنس اکنون در جابجایی میان خانه‌های مسئولین در ایالت ایندیانا است.

یک منبع گفته است خانواده پنس اکنون در محلی که توسط «اریک هولکامپ» فرماندار ایندیانا برای تعطیلات برای آن‌ها تدارک دیده، سکونت دارند. این در حالی است که دو نفر از نزدیکان معاون رئیس جمهور سابق آمریکا گفته اند پنس و همسر وی در خانه برادر پنس در کلمبوس در ایالت اوهایو سکونت دارند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس اعلام کرد پنس که در کلمبوس بزرگ شده، دست کم در هشت ساله گذشته، خانه‌ای درایندیانا نداشته است. او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ به عنوان عضوی در کنگره انتخاب شد. او از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ به عنوان فرماندار ایالت ایندیانا فعالیت می‌کرد و در اقامتگاه فرماندار ایندیانا سکونت داشت.

با وجود این، برخی جمهوری خواهان به پایگاه بیزینس اینسایدر گفتهاند ابهاماتی که در خصوص محل اقامت پنس وجود دارد، به نگرانی‌ها در خصوص سلامت وی در ارتباط با وقایع اخیری که در ساختمان کنگره اتفاق افتاد، باز می‌گردد. برخی معترضانی که به ساختمان کنگره آمریکا حمله کرده بودند، مدعی شده بودند که به دنبال به قتل رساندن پنس و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بوده اند.

نظر شما