وضعیت هولناک زندان های آل خلیفه

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۷۹۶۳
خانواده حسین علی جعفر البیاع و کمیته زندانیان بنی جمره ،مقامات بحرینی و مدیریت زندان مرکزی جو، را مسئول وخامت وضعیت البیاع و بحرانی شدن وضعیت جسمی وی ناشی از سهل انگاری در درمان ، دانستند

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، این کمیته روز چهارشنبه 27 ژانویه 2021 ، از مقامات مرتبط و مدیریت زندان جو خواست البیاع با روشهای درست درمان شود و در حق هیچ بیماری سهل انگاری نشود.

کمیته زندانیان بنی جمره گفت: قوانین بین المللی درباره حقوق زندانیان، کشورهای امضا کننده این پیمان بین المللی حقوق بشری را ملزم می کند تا زندانیان در صورت بیماری، تحت درمان قرار گرفته و محل مناسبی برای درمان چه در داخل زندان یا بیمارستان های دولتی در نظر گرفته شود و بیماران درمان کامل شده و وضعیت سلامتی شان تا درمان کامل پی گیری شود.

این کمیته افزود: حسین علی البیاع مشکلات جدی داشت و مدیریت زندان 11 روز درد وی را نادیده انگاشت تا اینکه میکروب در بدنش ریشه دوانده است.

مدیریت زندان وی را مستقیما به بیمارستان السلمانیه منتقل کرد اما به دلیل سهل انگاری در ابتدای درمان وضعیت وی رو به وخامت است وی دو بار عمل جراحی کرده و احتمال عمل سوم نیز وجود دارد. کم خونی موجب ضعف و سرگیجه دائمی در وی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز