اگر دندانتان این گونه باشد زودتر می میرید!

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۳۵۳۹
اگر دندانتان این گونه باشد زودتر می میرید!
احتمال مرگ زودهنگام افرادی که دندان‌های نیش کج دارند به دلیل اینکه بیشتر مبتلا به بیماری می‌شوند، بیشتر است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، اگر بچه شما دندان نیش کج دارد، می‌تواند مسئله بسیار مهم‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید چرا که نه تنها بچه شما در سنین بالاتر زیاد به دندانپزشکی مراجعه کند، بلکه باید از مرگ زودهنگام هراس داشته باشد.

محققان بر این عقیده هستند که بر خلاف یک دندان نیش که با دیگر دندان‌ها هماهنگ نیست و مسئله‌ای به وجود نمی‌آورد، افرادی که از این نوع دندان‌ها دارند، بیشتر در معرض استرس ناشی از بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و سرطان که بعدها به آن‌ها دچار می‌شوند، خواهند بود.

محققان حوزه سلامت کمبود وزن در بدو تولد را هم به عنوان دیگر دلیل بیماری‌های زودهنگام در افراد یاد کردند چرا که این نشانه از کمبود مصرف مواد غذایی در رحم مادر است و علاوه بر این می‌تواند نشانه‌ای بر اختلالات ژنتیکی و مشکلات در رحم باشد که بعدها می‌تواند به ابتلا به بیماری‌های مزمن در افراد شود.

محققان دانشگاه واشنگتن اعتقاد دارند که یک دندان نیش که با کجی فک رشد کرده باشد، می‌تواند تهدید جدی‌تری برای سلامتی افراد باشد.

تحقیق کنندگان این حوزه در دانشگاه واشنگتن اعلام کردند که مطالعه جمجمه و دندان‌های افرادی که در گذشته نشان دهنده میزان استرس‌های محیطی است که به افراد وارد می‌شده و بررسی‌های بیشتر قابت کردند که از 4 هزار و 645 نفر، 4 نفر از کودکان در نا متقارنی در دندان‌های خود داشته‌اند که زود تر از افراد دیگر جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

نظر شما