طلسم قهر جوبایدن با رسانه‌ها شکست!

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰۷
طلسم قهر جوبایدن با رسانه‌ها شکست!
سخنگوی کاخ سفید از برگزاری نخستین کنفرانس خبری بایدن خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید طی اظهاراتی از برگزاری نخستین کنفرانس خبری بایدن، پس از ۵۶ روز سکانداری کاخ سفید خبر داد.

وی در این راستا تصریح کرد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قرار است در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) نخستین کنفرانس خبری رسمی خود را در کاخ سفید برگزارکند.

اما با این حال طی این ۵۶ روز  که بایدن قدرت را بدست داشته است، تقریبا می توان گفت هر هفته یک طرح ضد ایرانی را مطرح کرده است و از سوی دیگر نیز گفته می شود که در حال بررسی کارآمدی سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان است.

روزنامه واشنگتن پست نیز چندی پیش با اشاره به چرایی عدم برگزاری کنفرانس خبری از سوی بایدن نوشته بود: طی ۱۰۰ سال گذشته، این مساله که رئیس جمهور آمریکا در بیش از هفت هفته از حضور خود در قدرت، کنفرانس خبری برگزار نکرده باشد، در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس جمهور آمریکا در روز ۱۱ مارس، مصادف با سالگرد اعلام همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ و در حالی که ۵۰ روز از ورودش به کاخ سفید گذشته بود، نخستین سخنرانی تلویزیونی مستقیم خود را خطاب به مردم آمریکا انجام داد اما هنوز خود را آماده رویارویی با پرسش های رسانه ها ندانسته است.

سخنگوی کاخ سفید نیز طی روز‌های اخیر به خبرنگاران اعلام کرده بود، بایدن قصد دارد نخستین نشست خبری خود را پیش از پایان ماه جاری برگزار کند.

وی همچنین بر این موضوع تاکید کرده بود که، زمان، انرژی و تمرکز، رئیس جمهور بر موضوعات دیگری همچون همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن است.

نظر شما