کارمندی که برای گرفتن مرخصی با حقوق ۴ بار عروسی کرد!

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۷۷۷۱
کارمندی که برای گرفتن مرخصی با حقوق ۴ بار عروسی کرد!
اقدام عجیب یک مرد برای گرفتن مرخصی با حقوق رسانه‌ای شد.

 به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ راه کار دیدنی یک مرد برای طولانی‌تر شدن مرخصی با حقوقش و فرار از کار به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

این کارمند بانک تایوانی برای دریافت مدت مرخصی با حقوق طولانی‌تر در مدت ۳۷ روز ۴ بار ازدواج و سه بار طلاق گرفت و جالب است که تمامی ازدواج و طلاق‌های این مرد با یک زن انجام شد.

به گفته رسانه‌های تایوانی، در قانون این کشور درج شده که هر شخصی برای ازدواج می‌تواند از ۸ روز مرخصی با حقوق برخوردار باشد و این مرد برای این که بتواند مدت مرخصی با حقوقش را بیشتر کند در آخرین روز اولین مرخصی با حقوق ۸ روزه اش، زنش را طلاق داد و روز بعد دوباره با او ازدواج کرد و این کار را تا ۳۷ روز ادامه داد تا بتواند از ۳۲ روز مرخصی با حقوقش استفاده کند، اما همه چیز همان طور که کارمند بانک انتظار داشت پیش نرفت و از آن جایی که نام یک زن در تمام ازدواج‌ها و طلاق‌های این مرد ثبت شده بود بانک از قصد این مرد آگاه شد و از مرخصی استحقاقی دیگر خودداری کرد.

با شکایت مرد تایوانی به اداره کار مبنی بر رعایت نشدن حقوق کارمندی اش و تحقیق ماموران، مدیر بانک به ۲۰ هزار دلار تایوان جریمه نقدی محکوم شد، اما با درخواست تجدیدنظر پرونده مشخص شد که این کارمند از قانون ۸ روز مرخصی استحقاقی در هنگام ازدواج سوءاستفاده کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز