جدایی یک زوج به علت ترس عروس از سوسک!

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۹۳۴۷
جدایی یک زوج به علت ترس عروس از سوسک!
ترس نوعروس هندوستانی از سوسک موجب شد تا ازدواج او و همسرش در آستانه فروپاشی قرار بگیرد.

 به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ ترس زیاد یک نوعروس هندوستانی از سوسک ، داماد را به دردسر بزرگی انداخته است. شوهر این زن که مهندس کامپیوتر است به دلیل ترس همسرش از سوسک در مدت ۳ سال مجبور به ۱۸ بار اثاث کشی شده است. این مرد اهل «بهوپال» که هویتش اعلام نشده به دلیل حفظ آبروی خود در بین خانواده و دوستانش درخواست طلاق به دادگاه ارائه کرده است.

این مرد پس از ازدواج اولین بار در سال ۲۰۱۷ به فوبیای همسر خود به سوسک پی برد. این زن پس از دیدن یک سوسک در آشپزخانه فریاد کشید و از مراجعه دوباره به آشپزخانه خودداری کرد. سرانجام این زوج اولین بار در سال ۲۰۱۸ به خانه دیگری نقل مکان کردند. اما این ماجرا تمام نشد و به دلایل مشابه آن‌ها در مدت ۳ سال ۱۸ بار اثاث کشی کردند.

این مرد مدعی شد که همسرش را نزد بسیاری از روانپزشکان برده، اما همسرش از مصرف هر دوارویی که تجویز می‌شود خودداری می‌کند. در مقابل همسر این مرد نیز مدعی است که شوهرش او را درک نمی‌کند و سعی دارد با این دارو‌ها او را بیمار روانی معرفی کند.

این زوج برای آخرین راهکار به مرکز بهزیستی BHAI، مرکزی که به مردان گرفتار در پرداخت جهیزیه و خشونت خانگی کمک می‌کند مراجعه کرده اند، اما به نظر نمی‌رسد که مشکل آن‌ها حل شده باشد. شوهر این زن با ادعای آبروریزی نزد خانواده و همچنین خستگی از این روال زندگی دادخواستی را برای طلاق به دادگاه ارائه کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز