موشک های ما همچنان آماده پرتاب است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۳
موشک های ما همچنان آماده پرتاب است
یکی از فرماندهان گردان‌ های القسام شاخه نظامی جنش حماس، اعلام کرد: فعل و عمل ما مقدم بر سخن ما بود و موشک‌ های ما همچنان آماده و منتظر تصمیم‌ گیری برای شلیک هستند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری صفا، یکی از فرماندهان گردان‌ های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنش حماس دوشنبه شب بیان داشت: این پیروزی شمشیر قدس نتیجه خون شهدا و نتیجه مبارک عملکرد مجاهدین ما در اتاق مشترک گروه‌ های مقاومت بود.

این فرمانده فلسطینی، که در مراسم بزرگداشت کشته شدگان حملات ارتش اسرائیل به غزه سخن می‌ گفت، افزود: فعل و عمل ما مقدم بر سخن ما بود و موشک‌ های ما همچنان آماده و منتظر تصمیم گیری برای شلیک هستند.

وی افزود: تاکید کردیم که قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ماست و هرگز به اشغالگران اجازه نخواهیم داد که بخواهند در خصوص مقدسات ما پا را فراتر بگذارند یا بخواهند به آن اهانت کنند.

این فرمانده گردان‌ های القسام اعلام کرد: عربده کشی دشمن جز با استواری، پایداری و به چالش کشیدن پاسخی نخواهد یافت. مقاومت به وعده خود در برابر دشمن عمل کرد و معادله حمله با حمله، خون با خون و ویرانی با ویرانی را تثبیت کردیم.

نظر شما