برخورد صاعقه به ماشین سواری در اتوبان

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۷:۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۵۴۲۶
برخورد صاعقه به ماشین سواری در اتوبان
راننده یک خودرو حین رانندگی در اتوبان از حادثه برخورد صاعقه با ماشینش با خوش شانسی جان سالم به در برد.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، برخورد صاعقه با یک خودرو در اتوبانی در فلوریدا موجب وارد شدن خسارت به یک راننده شد. این حادثه در ساعت ۱۱.۲۰ دقیقه صبح روز دوشنبه و زمانی رخ داد که «ارنستو دلهونته» ۴۸ ساله با خودروی خود از وستبوند به منطقه بروارد حرکت می‌کرد. برخورد صاعقه خسارت زیادی به آنتن و سیستم الکتریکی خودروی نیسان دلهونته وارد کرد و همچنین  موجب آسیب به روکش آسفالت اتوبان شد.

بنا به گزارش گشت بزرگراه‌های فلوریدا برخورد صاعقه با کف اتوبان موجب ایجاد یک شیار به طول ۷ فوت و عرض ۴ فوت در روکش آسفالت شد. در این حادثه در حالی به این راننده آسیبی وارد نشد که به گفته دلهونته او برای لحظه‌ای مرگ را در مقابل چشمانش دید

دلهونته در گفتگو با Wink News گفت که پس از این حادثه دچار سرگیجه شده بود. بنا به گفته دلهونته این حادثه و روشن نشدن خودرویش موجب شد تا او در فاصله ۱۰۰ مایلی از خانه اش در اتوبان سرگردان شود. او در این باره گفت: «وقتی به این حادثه فکر می‌کنم، احساس می‌کنم یک لحظه مرگ از مقابل چشمانم عبور کرد. وقتی آن صدای مهیب را شنیدم، با خود گفتم حتما به من نیز برخورد خواهد کرد. نمی‌دانستم زنده خواهم ماند یا می‌میرم. من یک صدای مهیب را در داخل خودرو شنیدم.»

برخورد صاعقه

صاعقه مرگبار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز