لحظه دلهره آور بیرون زنده کشیدن مادر و کودک از زیر ماشین

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۴۵۲۴
در حادثه ای وحشتناک مادر و کودکی که در زیر خودرو گرفتار شده بودند زنده بیرون کشیده شدند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا،  یک مادر اهل نیویورک آمریکا و نوزادش که به شکلی وحشتناک در زیر خودرو گرفتار شده بودند توسط پلیس نجات یافتند. این زن به همراه دخترش در حال عبور از خیابان بود که توسط یک خودرو زیر گرفته شدند. ویدئویی که پلیس محلی آمریکا منتشر کرد نشان می‌داد که راننده یک خودرو در حالی که با سرعتی زیاد در خیابان در حال حرکت بود پس از زیر گرفتن این زن و فرزندش به داخل یک آرایشگاه منحرف شد.

در این ویدئو مشاهده می‌شد که این خودرو پس از برخورد به پیاده رو و چند اتومبیل پارک شده، در انتها با این زن که فرزندش را در آغوش داشت تصادف کرده بود. پس از وقوع این حادثه این زن به همراه فرزندش به شکلی وحشتناک در زیر خودرو در داخل آرایشگاه گرفتار شده بود.

در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو ماموران پلیس به همراه تعدادی از شاهدان عینی در تلاش برای خارج کردن این زن و فرزندش از زیر خودرو و نجات آن‌ها دیده می‌شدند. اداره پلیس یونکرز با انتشار این ویدئو در توئیتر و فیسبوک نوشت: «ماموران پلیس یونکرز به همراه تعدادی از افراد محلی یک کودک را از زیر خودرو نجات دادند.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این حادثه این مادر ۳۶ ساله به همراه نوزاد ۸ ماهه اش به طرزی معجزه آسا زنده مانده و نجات یافتند. راننده ۴۳ ساله خودرو که هویتش «دیوید پونکوراک» اعلام شده به همراه یک زن که در داخل ماشین حضور داشت نیز دچار آسیب جدی نشدند. این راننده با اتهاماتی از جمله رانندگی در حالت مستی مواجه است.

 

نظر شما