تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار!

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۹۹۸۲
تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار!
یکی از گران‌ترین خانه‌های جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار (۲۱۶.۴ میلیون پوند) وارد بازار شده است که قیمت و عظمت آن باورنکردنی است.

به گزارش برنا؛ این ملک عظیم به نام "The One" که در منطقه مشهور بل ایر، محل زندگی افراد مشهوری مانند کایلی جنر، تیلور سویفت و جاستین بیبر واقع شده است، دارای منظره پانورامای ۳۶۰ درجه از اقیانوس آرام، مرکز شهر لس‌آنجلس و کوه‌های سن گابریل است و در یک ملک ۳.۸ هکتاری قرار دارد.

این ملک مجلل ۱۰هزار مترمربع وسعت دارد؛ تقریباً دو برابر اندازه کاخ سفید!

امکانات برجسته این ملک عبارتند از حداقل پنج استخر روباز و سرپوشیده، ۲۱ اتاق خواب و ۴۹ حمام، به همراه یک کلوپ شبانه، سالن زیبایی با خدمات کامل، اسپای سلامتی و یک طبقه شیشه‌ای برای دیدن آسمان به مساحت هزار متر مربع.

اما این همه ماجرا نیست. یک سالن سینمای خصوصی با ۴۰ صندلی و حتی یک پیست دویدن در فضای باز خصوصی ۴۰ متری با دیوارهای شیشه‌ای رو به شهر وجود دارد.

همچنین یک کتابخانه/دفتر دوطبقه با بالکن و آب‌نماهایی بلند، سالن سیگار، سالن بولینگ چهاربانده، فضای سبز، سالن بدنسازی، زمین تنیس و یک گاراژ اتومبیل با ظرفیت ۳۰ ماشین و دو میز گردان نمایش اتومبیل!

اگر The One با قیمتی که برای آن در نظر گرفته‌اند فروخته شود، گران‌ترین خانه فروخته‌شده در کالیفرنیا خواهد بود.

تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار تصاویری جالب از گران‌ترین خانه جهان با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز