مرد ۸۳ ساله انگلیسی پس از ۷۰ سال رانندگی بدون گواهینامه گیر افتاد

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۲۸۴۹
مرد ۸۳ ساله انگلیسی پس از ۷۰ سال رانندگی بدون گواهینامه گیر افتاد
ماموران پلیس یک شهر کوچک در بریتانیا مرد 83 ساله ای را دستگیر کردند که ادعا می کرد از 12 سالگی بدون داشتن گواهینامه و بیمه رانندگی می کرده است!

به گزارش برنا؛ این مرد که پیش از این هیچ وقت توسط پلیس متوقف نشده بود، پس از هفت دهه رانندگی غیرقانونی دستگیر شد. افسران پلیس او را در مینی وان (Mini One) آبی رنگ خود در شهر بولول (Bulwell)، در کنار یک فروشگاه، متوقف کردند. به گفته این مرد، وی متولد 1938 است و از 12 سالگی بدون هیچ گواهینامه ای رانندگی می کرده است. البته خوشبختانه او هرگز تصادف نکرده است که این امر نشان می دهد که او باید در رانندگی واقعاً مراقب بوده باشد و در کنار آن خوش شانس نیز بوده است.

احتمال رانندگی در جاده های عمومی برای بیش از 70 سال و هرگز تصادف نکردن بسیار کم است، به خصوص اگر راننده فردی باشد که آموزش های لازم را طی نکرده باشد. نکته دیگری که واقعاً عجیب به نظر می رسد این است که او هرگز توسط پلیس بررسی نشده، هر چند که بالاخره در نهایت در ۸۳ سالگی دستگیر شده است.

در اقدامی جالب و طنز آمیز افسران پلیس شهر در پستی که در صفحه رسمی فیس بوک پلیس بولول گذاشتند به شهروندان هشدار دادند که در حال تماشای آنها هستند. در این پیام آمده است: «با توجه به افزایش تعداد دوربین های پلیس در ناتینگهام، حتی در سفرهای کوچک، شما به احتمال زیاد حداقل در تیررس یکی از آنها قرار خواهید گرفت. پس حتما مطمئن شوید که اسنادتان مرتب هستند...چرا که بالاخره روزی بررسی خواهند شد...».

ما نمی دانیم چه اتفاقی برای این مرد 83 ساله افتاده است، اما مطمئن هستیم که او به دلیل عدم قبولی در آزمون رانندگی و رانندگی بدون بیمه باید جریمه اش را بپردازد. پس از هفت دهه، شاید او فکر می‌کرد که بدون نیاز به مدارک رسمی که گواهی می کند او قادر به رانندگی ایمن است، می‌تواند به شغل رانندگی خود پایان دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز