احمقانه ترین و خنده دار ترین سرقت های دنیا

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۲۰۹۷
احمقانه ترین و خنده دار ترین سرقت های دنیا
نقشه سرقتشان به درستی انجام شده اما یک اشتباه خنده دار و احمقانه آنها را گرفتار می کند. در این گزارش با احمقانه ترین و خنده دار ترین سرقت های دنیا آشنا می شوید.

به گزارش برنا؛ خودشان هم فکر نمی کردند که با یک اشتباه مضحک دستگیر شوند. برخی از آنها دزدان آماتور بودند و برخی دیگر پلیس ماه‌ها در تعقیبشان بود که آنها را دستگیر کند اما با یک اقدام مضحک شناسایی و دستگیر شده‌اند.

در ادامه خنده دار ترین سرقت ها در دنیا را می خوانیم، سرقت هایی که با اشتباه خنده دار سارقان، به احمقانه ترین سرقت ها تبدیل شده است.

سارق احمق جواهرات 

تمام شهر به خاطر سرقت دنبال او بودند، اما مارتین نقشه بزرگی را در سر داشت. او می‌خواست از فروشگاه بزرگ شهر جواهرات و پول نقد سرقت کند. مارتین ۴۰ ساله بالاخره در سال ۲۰۱۶ به جواهر فروشی شهر در ایالت کالیفرنیا دستبرد زد. او خوشحال از اینکه بزرگترین جواهر فروشی شهر را مورد دستبرد قرار داده است، برای خودش خوراکی‌های گران قیمتی خرید و همه را خورد.

سارق میلیونر بعد از خوردن خوراکی‌ها از شدت خستگی پشت فرمان خوابش برد. ساعتی بعد با روشن شدن هوا عابران که یک مرد را پشت فرمان به این حالت دیدند، نگران او شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. باحضور دو مامور پلیس آن‌ها مارتین را از خواب بیدار کردند و از او خواستند مدارکش را نشان دهد.

سارق جواهرات تازه متوجه شد که خودرواش پر از جواهرات سرقتی است و با خواب چند ساعته نقشه اش نقش برآب شده، با نشان دادن کارت شناسایی پلیس فهمید مارتین متهم تحت تعقیب است و با دستگیری اش، ماجرای سرقت جواهرات هم لو رفت. حال دیگر مارتین چندین سال وقت داشت تا در زندان راحت بخوابد و ماموران هم فکر نمی‌کردند، سارق حرفه‌ای را اینگونه راحت در خواب دستگیر کنند.

سرقت از بانک بعد از وقت اداری

سال ۲۰۰۸ کریستوفر ۲۸ ساله برای سرقت مقابل بانک سیتی زن نورتون توقف کرد. او به سمت پارکینگ بانک رفت و چند دقیقه در آنجا منتظر شد تا نقشه اش را عملی کند. پسر جوان کلاه و دستکشش را پوشید و ساعت ۱۲:۰۱ از خودرو اش پیاده و با اسلحه به سمت بانک رفت. کارمندان بانک وقتی او را از دور دیدند موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

کریستوفر به در ورودی بانک رسید، اما هرکاری کرد در بانک باز نشد، او چشمش به کاغذی که روی در چسبانده شده بود افتاد و متوجه شد بعد از ساعت اداری و در زمان تعطیلی بانک به سرقت آمده است. او در حالی که به خودش زحمت نداده بود که ساعت کاری بانک را چک کند برای سرقت آمده بود.

با رسیدن ماموران پلیس ایالت پنسیلوانیا، سارق احمق بانک بدون اینکه بتواند وارد بانک شود، دستگیر شد.

تماس قبل از دزدی

سال ۲۰۰۹ صندوق دار یکی از فروشگاه‌های اونتاریو به پلیس زنگ زد و از تماس مشکوکوی خبر داد. سوزان خانم صندوق دار به ماموران گفت: چند دقیقه قبل یکی از اهالی به نام گلین با من تماس گرفت و خواست مطمئن شود که داخل صندوق پر از پول است. او به من گفت آیا در صندوق به اندازه کافی پول است، این تماس او مشکوک بود.

با این تماس بلافاصله پلیس به سمت فروشگاه آمد. دقایقی بعد آن‌ها گلین را در نزدیکی فروشگاه دیدند و او را دستگیر کردند. با انتقال گلین به اداره پلیس او اعتراف کرد می‌خواسته از فروشگاه دزدی کند و قبلش تماس گرفته تا از سرقت دست خالی بازنگردد و مطمئن شود که صندوق فروشگاه پر از پول است. جالب اینجا بود که مرد ۴۴ ساله قبل از این به همین روش و بعد از تماس با فروشگاه‌ها دوبار دست به سرقت زده بود.

سرقت از فزیوتراپی به جای بانک

روزنامه قدیمی را که خواند مطمئن شد موقعیت بانک برای سرقت عالی است. مرد آلمانی چندبار نقشه سرقت از بانک را مرور کرد و با برداشتن وسایلش صبح روز ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ مقابل بانک رفت. او براساس نقشه قدیمی وارد بانک شد و بدون اینکه تابلو را بخواند به طبقه اول ساختمان رفت. پشت در بانک نقاب به صورت زد و با تهدید اسلحه وارد بانک شد و وانی را گروگان گرفت. او درخواست ۱۰ هزار یورو پول نقد کرد، اما کسی او را جدی نگرفت.

او به دنبال صندوقدار بانک رفت، اما کسی نمی‌فهمید مرد نقابدار دنبال چیست. وقتی سارق سراغ رئیس بانک را گرفت، تازه افراد حاضر در صحنه متوجه شدند او به دنبال چیست و به مرد سارق اعلام کردند ۱۷ سال قبل اینجا بانک بوده و بعد تبدیل به مرکز فیزیوتراپی شده است.

سارق بخت برگشته که تازه متوجه شده بود چه اشتباهی کرده است، کیف پول تمام بیماران را سرقت کرد، اما قبل از فرار پلیس سر رسید و او را دستگیر کرد.

نقشه استاد برای سرقت از بانک دانشگاه

سال ۲۰۰۲ یکی از اساتید دانشگاه جنوب فیلادلفیا متوجه گردش مالی بانک دانشگاه شد. او تصمیم به سرقت از بانک گرفت و برای همین با خرید اسلحه و نقاب، روز سه شنبه وارد شعبه دانشگاه شد.

سارق نقاب پوش پشت پیش خوان آمد و درخواست پول‌های نقد داخل شعبه را کرد. مسئول بانک از پشت پیش خوان مات و مبهوت او را می‌دید که سارق با تعجب بار دیگر درخواستش را مطرح کرد. این بار، اما مسئول شعبه که از روی صدا استاد دانشگاه را شناخته بود، او را به اسم صدا زد.

استاد سارق که هویتش را لو رفته می‌دید دستپاچه بدون سرقت از بانک فرار کرد، اما چند روز بعد پلیس او را دستگیر کرد. استاد کم هوش در بازجویی‌ها اعتراف کرد و مدعی شد نمی‌دانستم از روی صدایم لو می‌روم.

دزد طماع دستگیر شد

زندگی آرتور در نیویورک به سختی می‌گذشت، او تصمیم گرفت برای خروج از بن بست مالی به بانکی دستبرد بزند و ۲۰ هزار دلار سرقت کند. مرد جوان به با نقاب و اسلحه به بانک رفت و با تهدید از صندوق دار ۲۰ هزار دلار گرفت و پس از شمارش فرار کرد.

آرتور سریع از بانک خارج شد و به مکان امنی رفت. وقتی متوجه شد پلیسی به دنبالش نیست، شروع به شمردن پول‌ها کرد، اما متوجه شد فقط ۱۸ هزار دلار دزدیده است و دو هزار دلار کم دارد، او بار دیگر به بانک رفت و درخواست دو هزار دلار کرد، اما پلیس که در شعبه حضور داشت او را دستگیر کرد.

دزد خسیس هنگام خوردن مشروب دستگیر شد

نقشه اش را مرور کرده بود و به بهترین شکل می‌توانست بانک را در فلوریدا سرقت کند. مو لای درز نقشه اش نمی‌رفت. تصمیم گرفت حالا که وقت دارد، نوشیدنی الکلی در کافه بخورد. منصف نوشیدنی را خورد و به خاطر زمانبندی سرقت نوشیدن را نیمهکاره رها کرد و به بانک رفت. سرقت را طبقه نقشه انجام داد.

جان روبین به سمت خانه حرکت کرد، اما میانه راه یادش افتاد نصف نوشیدنی را نخورده ات و حالا که موفق شده است بهتر است که به کافه برود و بقیه ویسکی اش را بخورد، وقتی وارد کافه شد، پلیس با رد زنی به آنجا رسید و دزد بانک را هنگام صرف نصف نوشیدنی الکلی دستگیر کرد.

 

 

 

نظر شما