این مرد مانند مار هر روز در حال پوست اندازی است+ عکس

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۲۳۵۱
این مرد مانند مار هر روز در حال پوست اندازی است+ عکس
بیماری نادر که بلای جان یک شهروند جوان هندی شده باعث شده تا مردم از دیدن او دچار ترس و وحشت شوند.

به گزارش برنا؛ بیماری نادر که بلای جان یک شهروند جوان هندی شده باعث شده تا این مرد مار شود وتا مردم از دیدن او دچار ترس و وحشت شوند.

یک مرد هندی به دلیل بیماری نادر و تهدید کننده‌ای که زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده و در آن هر هفته پوست بدنش می‌ریزد، توسط مردم "مرد مار" لقب گرفته است.

مجیبر رحمان مالک ۲۵ ساله اهل بیهار در بنگال غربی، از اریترودرمی رنج می‌برد، که التهاب شدید و بالقوه کشنده سطح پوست است.

این ضایعه که سالانه تنها یک نفر از هر ۱۰۰۰۰۰ نفر را مبتلا می‌کند، ناشی از عوامل مختلفی از جمله واکنش‌های نامطلوب به دارو و بیماری‌های قبلی مانند  سرطان  پوست است، اما می‌تواند خود به خود نیز ایجاد شود.

افراد مبتلا معمولاً لکه‌های قرمز پوسته‌دار خارش‌دار و زخم‌های پوسته‌دار را در سراسر بدن خود تجربه می‌کنند. این به نوبه خود می‌تواند منجر به مشکلاتی در تنظیم دمای بدن، افزایش سرعت متابولیسم و عفونت‌های تهدید کننده زندگی شود.

اعتقاد بر این است که وضعیت مالک چند روز پس از تولد او آغاز شد. با این حال او گفت وقتی والدینش او را به کلینیک بردند، پزشکان از این بیماری اطلاعی نداشتند.

مرد+ماری

آن‌ها به خانواده توصیه کردند که به یک مرکز بزرگتر بروند، با این حال، گزارش شده است که خانواده قادر به پرداخت هزینه‌های گزاف بیمارستان نیستند.

در نتیجه ابتلای مار مانند او، پوست مالک هر چند روز یکبار از بین می‌رود، و همانطور که در ویدیو مشاهده می‌شود، تقریباً سر تا پایش با تکه‌های پوسته‌دار پوشانده شده است.

مالک می‌گوید در حالی که علائم در تابستان بهبود می‌یابد، در زمستان پوست خشک می‌شود و ترک می‌خورد. او سپس مجبور می‌شود قطره‌هایی را در چشمانش بریزد، زیرا نمی‌تواند پلک بزند.

این مبارزه صرفاً فیزیکی نیست: مالک، که طبق گزارش‌ها در دوران رشد علاقه به یادگیری داشت، می‌گوید که وقتی به مدرسه می‌رفت، همکلاسی‌هایش با دیدن او چنان وحشت کردند که در نهایت مسئولان او را بیرون انداختند.

خوشبختانه این مرد شجاع توانسته است در برابر این بیماری ناتوان کننده محکم بایستد و حتی اریترودرمی را بخشی از هویت خود قرار داده است.

این جوان هندی با توجه به توصیه‌های برادرش، تجربه خود را در  اینستاگرام  به منظور گسترش آگاهی در مورد این بیماری شرح داده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز