بلعیدن ۶۳ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه! +تصاویر

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۷۸۰۶
بلعیدن ۶۳ هات‌داگ در ۱۰ دقیقه! +تصاویر
جوئی چستنات با خوردن ۶۳ هات داگ دوباره قهرمان مسابقه هات داگ خوری شد.

به گزارش برنا؛ جوی چستنات برای پانزدهمین بار در مسابقه هات داگ خوری ناتان، با بلعیدن ۶۳ هات داگ در ۱۰ دقیقه برنده شد. او از رکورد ۷۶ هات داگ و نان در ۱۰ دقیقه که در سال گذشته به ثبت رساند، کوتاه آمد. چستنات رقیب خود، جفری اسپر، را با اختلاف ۲۰ هات داگ کنار زد.

او روز دوشنبه پس از پارگی تاندون پایش با عصا به رقابت پرداخت. جوی چستنات با وزن ۱۰۰ کیلو، اصرار داشت که مصدومیتش بر عملکرد او تأثیری نخواهد داشت. او در جریان وزن کشی خود گفت: «من مثل یک دیوانه غذا می خورم. این فقط یک تاندون پاره شده است. همه چیز درست است. من می توانم بایستم و غذا بخورم. واقعا هیجان زده هستم.»

مسابقه هات داگ خوری

جوزف کریستین چستنات متولد ۲۵ نوامبر ۱۹۸۳، یک غذاخور آمریکایی است. او در حال حاضر در رتبه اول جهان قرار دارد. در ۴ جولای ۲۰۰۷، چستنات برنده نود و دومین مسابقه سالانه هات داگ خوری ناتان شد. او از اولین حضورش در سال ۲۰۰۷، تنها یک بار در این رقابت شکست خورده است.

مسابقه هات داگ خوری

میکی سودو در بخش زنان مسابقه هات داگ معروف ناتان برنده شد و هشتمین پیروزی خود در ۹ سال گذشته را رقم زد. این زن ۳۶ ساله ۴۰ هات داگ و نان را در ۱۰ دقیقه بلعید و با اختلاف ۱۴ هات داگ، رقیب خود را شکست داد. در مجموع سیزده زن امسال به رقابت پرداختند. سودو در سال ۲۰۲۰ رکورد زنان را با ۴۸ هات داگ و نان به دست آورد.

برنده زن مسابقه هات داگ خوری

سودو گفت: «می‌دانستم که برای بازگشت هیجان‌زده ام، اما احساسی که وقتی واقعاً اینجا هستید، به شما دست می‌دهد، مانند چیز دیگری نیست.» رکورد امسال او کمتر از رکورد او در سال ۲۰۲۰ بود، اما همچنان از میشل لسکو نایب قهرمان، برنده سال ۲۰۲۱ جلوتر بود. میشل لسکو ۳۸ ساله که سال گذشته برنده مسابقات زنان شد در جایگاه دوم قرار گرفت. اگرچه رقابت آنها شدید است، اما آن دو دوستان صمیمی هستند. امسال چهارمین باری بود که لسکو پس از سودو دوم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز