یک مادر با بیلبورد تبلیغاتی به دخترش تبریک گفت! +تصاویر

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۳۲۲۶
یک مادر با بیلبورد تبلیغاتی به دخترش تبریک گفت! +تصاویر
اقدام مادر آمریکایی در اجاره بیلبورد تبلیغات شهری برای اعلام دریافت مدرک دکترای دخترش سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش برنا؛ زمانی که بچه‌ها موفقیتی را در زندگی به دست می‌آورند شاید بیش از همه این مادر است که خوشحال می‌شود.

مادران موفقیت و سربلندی فرزندان خود را به شیوه‌های مختلف بروز می‌دهند. به تازگی اقدام یک مادر اهل نیوجرسی آمریکا که برای اعلام دریافت مدرک دکترای دخترش یک بیلبورد اجاره کرده، خبرساز شده است.

تبریک مادر با بیلبورد

 کِندرا بوزبی که از این اتفاق بسیار خوشحال بود تصمیم گرفت تا آن را به اطلاع همه شهروندان برساند؛ بنابراین یک بیلبورد کرایه کرد و خبر دریافت مدرک دکترای دخترش از دانشگاه را روی آن درج کرد. شهروندانی که از بزرگراه ۱۳۰ در جنوب فرودگاه نزدیک کامدن عبور می‌کنند می‌توانند بیلبورد تبلیغاتی دکتر کریستین اس. اسمالز و دستاورد او را مشاهده کنند.

تبریک روی بیلبورد خیابانی

این مادر مسرور به ABC6 گفت که برای اجاره این بیلبورد مبلغ ۱۲۵۰ دلار پرداخت کرده و مدعی شد که ارزش آن را داشته است. بوزبی با انتشار عکسی از دختر خود بر روی این بیلبورد تبلیغاتی در فیسبوک خود نوشت: تو باید ستاره درخشان من باشی. قرار بود هر جا که باشی بدرخشی. من مفتخرترین مادر هستم. دوستت دارم دکتر کریستین اس. اسمالز.

این پست بوزبی در فیسبوک صد‌ها لایک و کامنت دریافت کرد و بسیاری از کاربران موفقیت دخترش را به او تبریک گفتند. بر اساس گزارش ABC6 کریستین در تاریخ ۲۹ ژوئیه دکترای روانشناسی خود را از کالج پزشکی استئوپاتیک فیلادلفیا دریافت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز