مهمانان ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ با رفتاری متفاوت در قطر+ عکس

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۴۵۴۳
مهمانان ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ با رفتاری متفاوت در قطر+ عکس
توریست‌های جام جهانی 2022 قطر بار دیگر نشان دادند که صنعت فوتبال سن و سال نمی‌شناسد و قلب هواداران فوتبال در هر سن، قد، اندازه، اصل و رنگ برای مهمترین تورنمنت بین المللی دنیا می‌تپد.

به گزارش برنا؛ مهمترین مسابقات فوتبال دنیا در حالی در حاشیه خلیج فارس آغاز شده است که مخاطبان میلیونی اش با سفر به کشور کوچک قطر از نزدیک به تماشای بازی‌ها نشسته و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

صنعت فوتبال بار دیگر به خدمت کشورهایی آمد که با هر هدف و منطقی از این کارزار نهایت استفاده را برده و برای مقصود خود تلاش می‌کند.

توریست‌ها سن و سال نمی‌شناسند

آنچه بیش از همه در بین توریست‌های حاضر در کشور قطر به چشم می‌آید تفاوت در سن و سال آنهاست. پیرمرد و پیرزن در کنار قشر جوان که کودکان خود را در آغوش کشیده‌اند، به ورزشگاه می‌روند تا با فریادهایشان به شادی بپردازند.

نوزادان در حالی که چشم‌هایشان از وجد فوتبال در جام جهانی به شگفتی باز می‌شود پیرامون خود را با دقت نگاه می‌کنند و پیرمردهایی که چشم‌هایشان را به همین کودکان دوخته‌اند تا گذر عمر را در آنها ببینند و خاطرات زندگی خود را با اتفاقات فوتبالی ورق بزنند.

مهمانان ویژه با رفتاری متفاوت در جام‌جهانی/گوش‌هایشان را می‌گیرند

گوش‌هایتان کر نشود!

برخی والدین وقتی شور و هیجان و انرژی بالای طرفداران فوتبال را در مسیرهای منتهی به ورزشگاه می‌بینند انگشتان دستان خود را روی گوش فرزندان خود می‌گذارند تا اذیت نشده و صداهای ناهنجار آنها را آزار ندهد. آنها معمولاً برای فرزندان خود از محافظ گوش استفاده می‌کنند تا مبادا در استادیوم اذیت شوند و صداهایی که غریو شادی سر می‌دهند باعث شود شب را بی خواب شوند کودکانی که حالا قرار است با فوتبال قد بکشند و از تماشای فوتبال لذت ببرند.

جام جهانی چیزی فراتر از آنچه فکر می‌کنید به همه اهالی فوتبال انرژی می‌دهد. پدری که از کارش مرخصی گرفته تا از ینگه دنیا به حاشیه خلیج فارس سفر و فوتبال را از قطر به قلب فرزندانش متصل کند. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی که اکثراً بازنشسته هستند اما ترجیح می‌دهند به جای نشستن رو به روی تلویزیون به سفر بیایند و فوتبال را دوشادوش جوانان و نونهالانی ببینند که با عشق فوتبال روزگار خود را سپری می‌کنند، فوتبال برای بخش جذابی از زندگی مردم همیشه مهیاست فقط کافی است فوتبالی باشید بدون سن، بدون اندازه، قد و وزن و نژاد.

منبع: مهر

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز