واکنش امام(ره) به ریش‌دار شدن تلویزیونی‌ها

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۵۲۰
واکنش امام(ره) به ریش‌دار شدن تلویزیونی‌ها
«امام خمینی به رئیس وقت صداوسیما فرمود برنامه‌ها چه تغییری کرده که همه افراد با ریش جلوی مردم می‌آیند، در صورتی که دو روز پیش این اتفاق نیفتاده بود. امام (ره) خیلی جدی گفتند این ریاکاری بد است.»

به گزارش خبرگزاری برنا، تابناک نوشت: «امام خمینی به رئیس وقت صداوسیما فرمود برنامه‌ها چه تغییری کرده که همه افراد با ریش جلوی مردم می‌آیند، در صورتی که دو روز پیش این اتفاق نیفتاده بود. امام (ره) خیلی جدی گفتند این ریاکاری بد است.»

این بخش‌هایی از صحبت‌های عروس امام (ره) است که تابناک منتشر کرده و آورده است: فاطمه طباطبایی عروس امام خمینی (ره) در بخشی از سخنانش در سومین گردهمایی مدرسین درس وصیت‌نامه امام خمینی (ره) گفته: «تمام کارهای امام (ره) با التزام به شریعت بود. به یاد دارم اوایل انقلاب در ماه رمضان، زمانی که آقای محمد هاشمی رئیس سازمان صداوسیما بود، چند روزی برنامه‌های صداوسیما تغییر کرده بود. امام (ره) به احمدآقا گفت به هاشمی بگویید چرا برنامه‌ها تغییر کرده است؟ آقای هاشمی گفت ما دو کار مهم انجام داده‌ایم که احترام به ماه رمضان بود، یعنی قبل از افطار ما موسیقی را پخش نمی‌کردیم و پس از افطار آن را پخش می‌کردیم. امام (ره) فرمودند اگر موسیقی حرام است، در کل ماه رمضان حرام است، چه قبل و چه بعد از افطار نباید آن را پخش کنید و اگر حرام نیست، چرا آن را قطع می‌کنید؟ ایشان اضافه کرد این عوام‌بازی‌ها چیست که در آورده‌اید؟»

وی افزود: «دوباره پس از مدتی احمدآقا به رئیس وقت صداوسیما زنگ زد که امام (ره) با شما کار دارند. امام (ره) به ایشان فرمود برنامه‌ها چه تغییری کرده که همه افراد با ریش جلوی مردم می‌آیند، در صورتی که دو روز پیش این اتفاق نیفتاده بود. امام (ره) خیلی جدی گفتند این ریاکاری بد است. شما ریاکاری را ترویج می‌دهید. اگر آن‌ها باور به گذاشتن ریش و محاسن دارند، بگذارند بماند اما ظاهرسازی و ریاکاری در صداوسیما بد است».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز