عکسی از فریبرز عرب‌نیا، ۲۴ سال قبل

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۰۸:۴۵:۴۵
کد خبر: ۲۹۰۶۱۸
عکسی از فریبرز عرب‌نیا، ۲۴ سال قبل
یک بازیگر تلویزیون، با انتشار عکسی در اینستاگرام، از پخش سریالی جدید با بازی حسن پورشیرازی در آینده نزدیک خبر داد و در عکسی دیگر، تصویری از خود و فریبرز عرب‌نیا در سال 1370 یعنی 24 سال قبل به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، یک بازیگر تلویزیون، با انتشار عکسی در اینستاگرام، از پخش سریالی جدید با بازی حسن پورشیرازی در آینده نزدیک خبر داد و در عکسی دیگر، تصویری از خود و فریبرز عرب‌نیا در سال 1370 یعنی 24 سال قبل به نمایش گذاشت.

 علی صالحی - بازیگر - با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: «بزودی با یک کار جدید می‌آئیم، به امید خدا با عمو حسن پورشیرازی و سام قریبیان دوست داشتنی».

البته صالحی گویا اجازه ندارد درباره این کار توضیح بیشتری بدهد، اما این همان مجموعه جدید محمدحسین لطیفی با عنوان «تنهایی لیلا» است که رضا رویگری، مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجانپور، آفرین عبیسی، سعید داخ و برزو ارجمند دیگر بازیگران آن هستند.

این سریال در سکوت خبری جلوی دوربین رفته و قرار است ایام ماه رمضان، احتمالاً از شبکه پنج سیما پخش شود. با وجود عدم تمایل سازندگان «تنهایی لیلا» به ارائه تصویر صحنه و اخبار آن به مطبوعات و رسانه‌ها، بازیگران پروژه در صفحات شخصی خود عکس‌هایی از آن را به اشتراک می‌گذارند تا گریم‌ها و پوشش بازیگران، چندان هم بکر باقی نماند!

صالحی هفته پیش تصویر دیگری هم از خود در کنار فریبرز عرب‌نیا منتشر کرد و نوشت: «خاطره بازی؛ من و فریبرز عرب‌نیا سال هفتاد، کلاس‌های استاد حمید سمندریان. چقدر زود گذشت. اون زمان سیبیل مد بود».

عرب‌نیا در اوایل دهه 70 چندان چهره معروفی نبود و اواسط این دهه با حضور در فیلم‌های «ضیافت» و «سلطان»، هر دو ساخته مسعود کیمیایی، اعتبار زیادی کسب کرد.

1433738455776_0111433738415840_001

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز