ورود خانم‌ها ممنوع؟!

۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۶۵۱
ورود خانم‌ها ممنوع؟!
ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی آقایان، از آن دست موضوعات چالش‌برانگیز است. برخی می گویند باید آزاد باشد، برخی می گویند باید با اعمال محدودیت‌هایی، قانونی شود، برخی معتقدند اساساً چنین کاری نباید انجام شود و اصلاً بانوان را چه به ورزشگاه رفتن و تشویق کردن تیم آقایان! و برخی هم سکوت کرده‌اند که مبادا مخالفتی کنند و جایگاه و پایگاهشان در بین مردم را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، شبکه مجازی آستان نوشت: ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی آقایان، از آن دست موضوعات چالش‌برانگیز است. برخی می گویند باید آزاد باشد، برخی می گویند باید با اعمال محدودیت‌هایی، قانونی شود، برخی معتقدند اساساً چنین کاری نباید انجام شود و اصلاً بانوان را چه به ورزشگاه رفتن و تشویق کردن تیم آقایان! و برخی هم سکوت کرده‌اند که مبادا مخالفتی کنند و جایگاه و پایگاهشان در بین مردم را از دست بدهند. مخالفان استدلال فرهنگی و مذهبی می آورند و ورود زنان به ورزشگاه را در حد اشاعه منکرات می دانند.

موافقان نیز آن را حقی برای زنان و دختران قلمداد می کنند و به چند تجربه پیشین حضور زنان در ورزشگاه‌ها اشاره دارند که حاشیه خاصی در پی نداشت و می گویند دیدید که اگر این موضوع عادی شود، فرهنگش هم همراهش می‌آورد. همین چند وقت پیش بود که خانم‌های طرفدار بسکتبال در ورزشگاه حضور یافتند و حاشیه‌ساز هم نشد. از طرف دیگر، عده‌ای ناشناس چند روز قبل اطلاعیه‌ای علیه احتمال حضور زنان در استادیوم بویژه در جریان مسابقات لیگ جهانی والیبال منتشر کردند که فارغ از موافقت یا مخالفت با آن، می توان آن را مصداق اقدامات خودسرانه و توهین آمیز دانست. در رابطه با این موضوع چالش‌برانگیز، با چند صاحبنظر گفت‌وگو کرده‌ایم.

ادامه پرونده را در اینجا بخوانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز