مادر معتاد قاتل + عکس

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۱:۲۸
کد خبر: ۲۹۴۶۵۵
مادر معتاد قاتل + عکس
به گزارش پلیس اوهایو سوء مصرف مواد مخدر منجر به مرگ دو کودک در سانحه رانندگی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، باشگاه خبرنگاران نوشت: “لی سی سکتن” ۲۶ ساله به دلیل سوء مصرف مواد مخدر در یک سانحه رانندگی منجر به مرگ دو کودک همراه خود پس از واژگونی خودروی سواری‌اش در جنوب بزرگراه اوهایو شد.

3282142_997

بنابر این گزارش ناتوانی و نداشتن تمرکز کافی در حین رانندگی منجر به تغییر مسیرهای بی مورد در بزرگراه و در نهایت مرگ دو فرزند “لی سی سکتن”،مادر ۲۶ ساله شد.

بنا بر این گزارش، پلیس اوهایو پس از حضور در صحنه “لی سی سکتن” را در حالی یافت که در کنار دو فرزند پسر و دختر ۳ و ۴ ساله‌اش از خودرو خارج و بر روی زمین افتاده بود.

تلاش های پلیس و نیروهای امدادی نتوانست جان دو کودک را با وجود انتقال سریع به بیمارستان نجات دهد.

به گفته سخنگوی پلیس این حادثه که منجر به مسدود شدن بزرگرراه به مدت چند ساعت شده بود به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو پس از سوء مصرف هروئین رخ داد.

3282143_891

پلیس مرگ دو کودک را به دلیل نداشتن جای ثابت برروی صندلی عنوان کرد،که پس از برخورد خودرو با گاردریل در بزگراه از کنترل “لی سی سکتن” خارج و واژگون شد و هر دو قربانی این حادثه تلخ به دلیل شکسته شدن شیشه ها از داخل خودرو به بیرون پرتاب شدند.

بازبینی فیلم ضبط شده این حادثه توسط دوربین‌های ترافیکی خروج دو کودک را حین واژگون شدن از طریق پنجره به خوبی نشان داده است.

در حال حاضر این مادر جوان بنا به شکایت همسرش به اتهام قتل عمد بازداشت شده است و که پس از محاکمه شدن با حبس طولانی مدت رو به رو خواهد بود.

نظر شما