«اوقات فراغت»، فقط برای «فراغت» نیست!

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۱:۱۲
کد خبر: ۲۹۶۹۷۷
«اوقات فراغت»، فقط برای «فراغت» نیست!
چند روزی است که تابستان روی تقویم ها سر رسیده است. برای برخی دانش‌آموزان البته تعطیلات تابستانی کمی زودتر از یکم تیرماه آغاز شد و برای برخی دانشجویان هم شاید تازه اول تعطیلات باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شبکه مجازی آستان نوشت: چند روزی است که تابستان روی تقویم ها سر رسیده است. برای برخی دانش‌آموزان البته تعطیلات تابستانی کمی زودتر از یکم تیرماه آغاز شد و برای برخی دانشجویان هم شاید تازه اول تعطیلات باشد. موضوع اوقات فراغت از جمله موضوعاتی است که هر سال درباره آن سخن گفته می‌شود و این سخن گفت گاه تا پایان تابستان هم ادامه می‌یابد و پرونده بسته می‌شود تا خرداد و تیر سال بعد.

شاید مساله اوقات فراغت در ابتدای امر صرفا موضوعی تفریحی و تفننی به حساب بیاید اما واقعا چنین نیست، چراکه نحوه گذراندن این ایام نسبت و تاثیر مستقیمی با کارکرد نوجوانان و جوانان در حال و آینده نزدیک و دور دارد. البته، هرچند که موضوع اوقات فراغت بیشتر در ایام فوق‌الذکر مطرح می‌شود اما در حقیقت، این موضوعی نیست که مختص تابستان باشد چراکه برخی تحقیقات نشان داده که جوانان ایرانی به طور میانگین هفته‌ای 24 ساعت اوقات فراغت دارند؛ آیا این عدد، ضرورت پرداختن جدی‌تر به مساله پر کردن اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان و جوانان را پررنگ‌تر نمی‌کند؟

ادامه پرونده را در اینجا بخوانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز