خشن ترین سربازان زن دنیا +عکس

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵:۲۰
کد خبر: ۳۱۲۶۵۴
خشن ترین سربازان زن دنیا +عکس
امروزه در برخی کشورهای غربی مانند استرالیا، کانادا، دانمارک، فرانسه، هلند، نروژ، اسرائیل و آلمان، زنان نیز همراه با مردان در عملیات‌های جنگی شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، باشگاه خبرنگاران نوشت: امروزه در برخی کشورهای غربی مانند استرالیا، کانادا، دانمارک، فرانسه، هلند، نروژ، اسرائیل و آلمان، زنان نیز همراه با مردان در عملیات‌های جنگی شرکت می کنند.

خشن ترین سربازان زن دنیا (+عکس)

 

خشن ترین سربازان زن دنیا (+عکس)

تصویر بالا از چپ “کریستن گریست” ۲۶ ساله و “شای هور” ۲۵ ساله دو زن عضو ارتش آمریکا هستند که برای نخستین بار از پسِ تمرینات سخت بدنی برآمدند و ارتش این دو را به عنوان سربازان زن نخبه، مورد تشویق و تمجید قرار داد.

در نیروهای ویژۀ ارتش ایالات متحده آمریکا درجه‌ای به نام “آرمی رنجرز” (Army Rangers) وجود دارد که اکثر نیروها به این درجه می‌رسند و باید برسند، البته این اکثر نیروها تاکنون همگی مرد بودند، چراکه رزمایش‌ها و تمرینات “آرمی رنجرز” سخت‌ترین تمرینات نظامیِ ارتش در دنیا به شمار می‌آید.

خشن ترین سربازان زن دنیا (+عکس)

برای نخستین بار دو زن جوان آمریکایی، آموزش‌ها را تکمیل کرده و به دارندگان این درجه پیوسته‎‌اند.

به گزارش خبرگزاری بیلد از برخی توانایی‌های دارندگان این رده، می‌توان به صخره‌نوردی با حمل ۴۵ کیلوگرم بار روی دوش، خزیدن در مرداب‌های فلوریدا، ۵۹ دراز و نشست در دو دقیقه، دویدن هشت کیلومتر در ۴۰ دقیقه، کار با اسلحه در زیر آب، بالارفتن از برج ۲۱ متری با طناب کج، عبور از حفره‌های زیرزمینی، تحمل مشکلات طاقت‌فرسا و غیرقابل تصور مانند ۱۲۰ روز خواب و غذای بسیار کم اشاره کرد.

به تازگی دو زن عضو ارتش آمریکا، با به اتمام رساندن یک سری از دوره‌های خاص آموزش نظامی، لقب “خشن‌ترین سربازان زن دنیا” را به خود اختصاص دادند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز