بوسه دعایی بر دست استاد فرشچیان در حضور ظریف + عکس

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۵۴۰۶
بوسه دعایی بر دست استاد فرشچیان در حضور ظریف + عکس
مراسم رونمایی از دو اثر جدید استاد فرشچیان در حالی دیروز در موزه فرش کاخ سعدآباد برگزار شد که حجت‌الاسلام دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات در خلال این مراسم به حرمت استاد محمود فرشچیان بر دستان او بوسه زد، درحالی‌که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه شاهد این صحنه بود.

ایسنا نوشت: مراسم رونمایی از دو اثر جدید استاد فرشچیان در حالی دیروز در موزه فرش کاخ سعدآباد برگزار شد که حجت‌الاسلام دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات در خلال این مراسم به حرمت استاد محمود فرشچیان بر دستان او بوسه زد، درحالی‌که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه شاهد این صحنه بود.

 در بخشی از این مراسم، محمدجواد ظریف، در صحبت‌هایی بیان کرد: از زمانی که برادر بزرگوارمان صادق خرازی در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد حضور داشتند، آثار استاد فرشچیان را به‌عنوان هدیه برای نمایندگان خارجی می‌فرستادند.

من این افتخار را داشتم که به عنوان سفیر ایران و چه اکنون، مجموعه آثار استاد فرشچیان را به‌عنوان مهم‌ترین هدیه‌ به مهمانان و سایر سفرا و کسانی که دوست داشتم با فرهنگ ایران آشنا شوند‌، داده‌ام.او اضافه کرد: مجموعه دوم آثار استاد فرشچیان را برای همه سفرا و مجموعه سوم استاد را برای سفیران کشورهای اسلامی فرستاده‌ام، همان آثاری که توسط یونسکو چاپ شده است را به هر وزیری داده‌ام و گاهی فکر می‌کنم بیش از دو بار یک اثر را به آنها هدیه کرده‌ام. زیرا آثار استاد فرشچیان معنویت هنر ایرانی را جلوه می‌دهد و هر بار که این آثار به دیگران هدیه شده است‌، همه متحیر و در واقع از حرف

3fc2a2fde4b09df87f63848513f0d026

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز