رشد سهام ایالات متحده در پی گزارش های مثبت

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۹:۲۴
کد خبر: ۳۲۴۷۹۲
رشد سهام ایالات متحده در پی گزارش های مثبت
سهام ایالات متحده در روز سه شنبه با رشد بسته شدند که به دلیل انتشار گزارش هایی بود که نشان داد ضریب اطمینان مصرف کننده بطور غیرمنتظره ای رشد داشته و بهای مسکن افزایش داشته است. دلار ضعیف شد بطوریکه شاخص دلار ICE افتی 0.1درصدی پیدا کرد.

سهام ایالات متحده در روز سه شنبه با رشد بسته شدند که به دلیل انتشار گزارش هایی بود که نشان داد ضریب اطمینان مصرف کننده بطور غیرمنتظره ای رشد داشته و بهای مسکن افزایش داشته است. دلار ضعیف شد بطوریکه شاخص دلار ICE افتی 0.1درصدی پیدا کرد. شاخص S&P 500 رشدی 0.1درصدی پیدا کرد و به پنج روز ریزش که باعث سقوط 4.3درصدی این شاخص شد پایان داد. آمار اقتصادی منتشر شده نشان دادند که شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده متعلق به CB بجای آنکه طبق پیش بینی ها افت کند از رقم تصحیح شدۀ 101.1 در ماه اوت به رقم 103.0 در ماه سپتامبر رشد داشته است که بالاترین سطح از ژانویه محسوب می شود. شاخص بهای مسکن Case-Shiller برای 20 شهر در ژوئیه در مقیاس سالیانه 5% رشد پیدا کرد. بانک سرمایه گذاری Goldman Sachs هدف پایان سال S&P500 را از 2100 به 2000 کاهش داد که بعلت رشد کندتر از حد انتظار در چین و ایالات متحده و کاهش قیمت نفت بود. این بانک همچینن تخمین اش در ارتباط با سود هر سهم S&P500 برای سال 2015 را از 114دلار به 109دلار کاهش داد که نشان دهندۀ 3% کاهش سالیانه در درآمدها است. امروز در ساعت 12:00 CET آمار مربوط به درخواست های وام مسکن در ایالات متحده منتشر می شود. در ساعت 13:00 CET "ویلیام دودلی"، یکی از اعضای کمیتۀ بازار آزاد فدرال ریزرو در نیویورک سخنرانی خواهد داشت. گزارش اشتغال ADP نیز امروز در ساعت 13:15 CET منتشر می شود که تخمین اولیه در این ارتباط خنثی است. شاخص مدیران خرید شیکاگو برای ماه سپتامبر امروز در ساعت 14:45 CET منتشر می شود. چشم انداز اولیه، منفی است. "جانت یلن"، رئیس فدرال ریزرو، امروز در ساعت 20:00 CET در سنت لوئیس دربارۀ جامعۀ بانکداری سخنرانی خواهد داشت.

سهام اروپا به ریزش در روز سه شنبه ادامه دادند چراکه نگرانی ها دربارۀ کندی اقتصاد جهانی بر ضریب اطمینان بازار فشار وارد کرد. شاخص Stoxx Europe 600 با 0.7% ریزش به 339.23 واحد رسید که پایین ترین سطح از اوایل ژانویه تاکنون محسوب می شود. گزارش های مایوس کنندۀ تورم نگرانی ها دربارۀ رکود قیمتی را افزایش داد و حتی این نگرانی ایجاد شد که ممکن است رکود قیمتی به منطقۀ یورو بازگردد. تورم در اسپانیا تا منفی 1.2% پایین آمد در حالیکه انتظار می رفت به منفی 0.5% برسد. شاخص بهای مصرف کننده در آلمان در سپتامبر 0.2% افت کرد که بیشترین میزان از ژانویه تاکنون است. "ماریو دراقی"، رئیس بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا، در این ماه اعلام کرد که این بانک آماده است تا برنامۀ تزریق پول 1.1 تریلیون یورویی معادل 1.24 تریلیون دلاری اش را توسعه دهد مشروط به اینکه قیمت های نفت کاهش پیدا کنند و کندی در بازارهای نوظهور چشم انداز تورم را وخیم تر کنند. چنین سناریویی فشار بیشتری بر یورو وارد خواهد کرد. آماری که امروز منتشر شدند نشان دادند که خرده فروشی در آلمان با سرعتی کمتر از حد انتظار افزایش داشت و در حالیکه انتظار می رفت 3.3% افزایش داشته باشد پس از 3.8% افزایش در ماه قبلش 2.5% افزایش پیدا کرد. امروز در ساعت 8:55 CET آمار مربوط به نرخ بیکاری و تغییر بیکاری ماه سپتامبر در آلمان منتشر خواهد شد که تخمین اولیه در این رابطه مثبت است. رقم نهایی مربوط به تولید ناخالص داخلی انگلیس امروز در ساعت 9:30 CET منتشر می شود. تخمین اولیه، خنثی است. شاخص بهای مصرف کننده در تخمین اولیه برای سپتامبر و نرخ بیکاری در منطقۀ یورو در ساعت 10:00 CET منتشر می شوند. تخمین اولیه، منفی است.

شاخص Nikkei امروز 2.7% رشد پیدا کرد در حالیکه تولید کارخانه ای بطور غیرمنتظره ای کاهش پیدا کرد و خرده فروشی در ماه اوت ضعیف تر از حد انتظار بود. فردا در ساعت 00:50 CET نتایج تحقیق تانکان در ژاپن منتشر خواهد شد. تخمین اولیه، منفی است.

قیمت های آتی نفت امروز در حال کاهش هستند چراکه سرمایه گذاران انتظار دارند که ذخایر نفت ایالات متحده افزایش پیدا کنند و این در حالی است که موسسۀ نفت ایالات متحده (API) در روز سه شنبه گزارش داد که ذخایر نفت خام آن کشور در هفتۀ قبل با 4.6 میلیون بشکه افزایش به 457.8 میلیون بشکه رسیده است. امروز در ساعت 15:30 CET آمار مربوط به ذخایر نفت خام ایالات متحده از سوی ادارۀ اطلاعات انرژی (EIA) منتشر خواهد شد.

قیمت های آتی طلا امروز در حال کاهش هستند در حالیکه در روز سه شنبه با ریزش بسته شدند چراکه فروش کالاها ادامه دارد.

منبع : IFC Markets

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز