کفش طلایی که قرار است به بهترین گلزن تاریخ انگلیس اهدا شود + عکس

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۲۷۹۳۱
کفش طلایی که قرار است به بهترین گلزن تاریخ انگلیس اهدا شود + عکس
وین رونی چندی پیش ۵۰ گله شد و رکورد بابی چارلتون در گل های ملی را شکست.

فصل را با انتقاد شروع کرد که چرا در خط حمله منچستر کاری نمی کند؟ انتقاد ها ادامه داشت که ناگهان موتور گلزنی اش روشن شد. هت تریک مقابل بروخه بلژیک و کمک به صعود دوباره شیاطین سرخ به لیگ قهرمانان باعث شد شعله آتش انتقادات کم شود.

رونی به روند رو به رشد خود ادامه می داد تا اینکه به یک قدمی رکورد سر بابی چارلتون افسانه ای رسید. گلزنی مقابل سوئیس در مقدماتی یورو ۲۰۱۶ هم به صعود انگلیس به جام ملت های ۲۰۱۶ کمک کرد هم رونی را در کنار بابی چارلتون قرار داد. کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس با گلی که برابر سوئیس زد ۵۰ گله شد و لقب بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس را برای خود کرد. بعد از آن کلی بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرد و همه از عملکردش تعریف و تمجید کردند. این در حالی است که اعتماد به نفس خودش هم بالا رفته بود،به حدی که حتی از لوییس فن خال مربی منچستر هم انتقاد کرد و گفت برنامه های او باعث شده منچستر بیش از حد دفاعی و کسل کننده بازی کند.

رکوردی که به آن دست پیدا کرد آنقدر برایش هیجان انگیز بود که در برنامه ای تلویزیونی با دمپایی تیم حاضر شد و درباره حس و حال خودش صحبت کرد. اما در هر حال کسی است که شماره ۱۰ تیم ملی انگلیس و یکی از بزرگترین باشگاه های جهان منچستر یونایتد را بر تن دارد. وین رونی حالا به تاریخ پیوسته و از خود اثری پر رنگ در فوتبال انگلیس و البته جهان به جا گذاشته است. امشب از کفش طلایی که قرار است به مناسبت ۵۰ گل زده شده به او اهدا شود، رونمایی شد. قرار است سر بابی چارلتون که پیش از رونی بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس بود، این جایزه ی ارزشمند را به آقای گل جدید فوتبال انگلیس اهدا کند.

 

نظر شما