دخترخاله های تلگرامی درانتظار خواستگاری پسرجنجالی !+عکس

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۱:۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۴۱۵۳۵
دخترخاله های تلگرامی درانتظار خواستگاری پسرجنجالی !+عکس
پسر پرحاشیه تلگرامی گفت: تروخدا به جوون ها بگین از این خبط و خطاها نکنن. بهشون بگین خیلی مراقب باشن. گول تلگرام رو نخورن که ایشالا زودتر فیلتر شه همه راحت شیم!

به گزارش خبرگزاری برنا، باشگاه خبرنگاران نوشت: پسر پرحاشیه تلگرامی گفت: تروخدا به جوون ها بگین از این خبط و خطاها نکنن. بهشون بگین خیلی مراقب باشن. گول تلگرام رو نخورن که ایشالا زودتر فیلتر شه همه راحت شیم!

جدیدترین اظهارات پسر جنجالی تلگرام و دختران اغفال شده!

پلیس فتا، پسری که تصاویرش با دختران مختلف و در حالاتی نامناسب در فضای مجازی منتشر شده بود، دستگیر کرد.

شیوه گزارش نویسی پرونده های این چنینی همیشه بر اساس کلیشه هایی تکراری و گاه تعجب آور بوده که هیچگاه مخاطب به طور کامل از داستان آگاه نمی شود. بخشی از اعترافات پسر و ناگفته های دختران اغفال شده، به این سبک و سیاق همیشگی را در ادامه می خوانید:

(این مطالب طنز است)

um1tgja9mikvjrlnorqs

پسر جنجالی تلگرام در بند پلیس فتا

پسر: اشتباه کردم!

در حالی که تصویرش شطرنجی است و خیلی سعی می کند خودش را ناراحت نشان بدهد(البته تصویر او را همه عالم و آدم در شبکه های مجازی دیده اند!)

– من خودم بچه پایین شهرم، اصلا از این کارها بلد نبودم. خیلی الان پیشمونم. اشتباه کردم. این دخترها برای خرید و اجاره می آمدند. من می رفتم خانه نشان شان بدهم، هی الکی عشوه خرکی می ریختن تا تخفیف بگیرن، بعد خب انسان جایز الخطاست دیگه…خیلی الان پیشمونم! تقصیر من نبود این دخترها بودند که برای من دام می گسترانیدن. من اصلا اهل این حرف ها نبودم. این ۷۰- ۸۰ نفر هم همه شون که شاکی نیستن بعضی شون خیلی نامردی کردن…به من گفتن خیلی خوش تیپی، خیلی کارت درسته، خیلی…نچ! من خیلی پشیمونم. اشتباه کردم. اصلا حواسم نبود که دارم چیکار می کنم.

من البته کاری باهاشون نداشتم، خودشون دنبال من بودن، وگرنه به من می خوره پولدار باشم؟ من فقط مورد اجاره و خرید نشون می دادم. البته درسته بعضی از این دخترها، اصلا مشتری نبودن ولی تقصیر من چی بود طرف می خواست خونه لوکس ببینه بعدشم من یه نفرم وقتی ۱۰۰ تا پیشنهاد ازدواج میدن به آدم خب چیکار کنم!؟!

ولی خیلی پشیمونم ها. ببین الان کلی عرق کردم دارم با شما حرف میزنم.

تروخدا به جوون ها بگین از این خبط و خطاها نکنن. بهشون بگین خیلی مراقب باشن. گول تلگرام رو نخورن که ایشالا زودتر فیلتر شه همه راحت شیم. من اصلا فکرشم نمی کردم قضیه به اینجا بکشه و دستگیر بشم. دست بچه های پلیس فتا درد نکنه که مراقب اشتباهات ما جوون ها هستن. من که پشیمونم ولی به بقیه توصیه می کنم که نکنن این کارو و مراقب باشن.

*

دختر اغفال شده شماره ۱۷:

(در حالی که با دستمال اشک های گوشه چشمش را پاک می کند، توضیح می دهد):

اون روز توی خیابون داشتم می رفتم دیدن دوستم که این پسره به من نزدیک شد و منو اغفال کرد! من نمی خواستم باهاش برم ولی به زور منو با خودش برد تو یه خونه بزرگ. از الکی به من گفت این خونه خودمه! بعد هم به من وعده ازدواج داد و رفتیم توی خونه…خیلی بی شعور بود! چند تا عکس کنار اوپن گرفتیم و قول داد تا هفته بعد بیاد خواستگاری اما…

دختر اغفال شده شماره ۳۳:

باید اعدامش کنن. به من گفت سه تا ماشین داره، دو تا ویلا داره. خونه زغفرانیه ش فقط ۳۴۰ متر بود. خب آدم دیگه چی می خواد از یه شوهر. گفت تنهاس و یه همدم می خواد. منم اغفال شدم و باهاش رفتم تو یکی از خونه ها. بعد گفت بیا سلفی بگیریم. خب منم دیدم هم خوش تیپه هم پولدار. باهاش عکس گرفتم. شما بودی نمی گرفتی؟ چند تا عمل زیبایی هم کرده بود به نظرم. دماغش سربالا بود، لب هاش رو تزریق کرده بود، موهاش فشن بود… بالاخره باید به دوستام نشون می دادم که مرد رویاهام کیه. بعد رفت و دیگه پیداش نشد تا اینکه عکس های خودم رو تو اینترنت دیدم! پلیس باید اعدامش کنه.

دختر اغفال شده شماره ۵۷:

توی تلگرام عکس هاشو می فرستاد و می گفت دنبال دختر آرزوهاشه. من اصلا بهش محل نمی دادم تا اینکه یه روز آدرس خونه شو فرستاد و گفت بیا ببین می تونی تو این خونه زندگی کنی؟ بعد منو اغفال کرد و منم رفتم. همه چی عالی بود و بعد از کلی حرفهای عاشقانه بهم پیشنهاد ازدواج داد و گفت بیا به خاطر این لحظه های قشنگ با هم عکس بگیریم یادگاری داشته باشیم.البته من بهش گفته بودم عکس ها رو پاک کنه ولی نکرده! من به همه دخترای هم سن و سال خودم توصیه می کنم گول اینجور آدم ها رو نخورن. همه چیز پول و خونه و ماشین نیست.

دختر اغفال شده شماره ۶۳:

هق هق هق…منو اغفال کرد…هق هق هق…دو ساله منتظرشم ولی ازش خبری نشد تا اینکه چند روز پیش…هق هق هق…قرار بود با هم زندگی خوبی رو در شمال شهر با پورشه آغاز کنیم ولی نشد…هق هق هق…من چیز زیادی ازش نمی خواستم ولی اون یه آدم پست و کثیفه! به من قول ازدواج داد و گفت تا آخر عمر …هق هق هق…من گول خوردم. منو اغفال کرد.

نظر شما