مرگ میلیاردری که در اتاقی ٦متری زندگی می‌کرد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۶۰۱۲۵
مرگ میلیاردری که در اتاقی ٦متری زندگی می‌کرد
جست‌وجو برای شناسایی قاتل یا قاتلان پیرمرد ۸۴ساله ملاک و ساکن اتاقی شش‌متری در دستور کار پلیس قرار گرفت. ساعت ١٥:١١ روز دوشنبه قتل پیرمردی ٨٤ساله به وسیله کلانتری ١٧٩ به مدیرروستا، بازپرس کشیک ویژه قتل گزارش شد.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، براساس این گزارش، دختر مقتول همراه با خانواده‌اش روز جمعه برای دیدار وی مقابل خانه‌اش رفتند، اما وی در را باز نکرد. دو روز بعد در پی تماس‌های تلفنی بی‌نتیجه، دختر و داماد وی مجددا به در منزل مقتول می‌روند و با توجه به دریافت‌نکردن هرگونه پاسخی از پیرمرد، به‌زور در را باز کرده و وارد خانه می‌شوند و با پیکر بی‌جان این پیرمرد که دستمالی به دور دهان و گردن وی پیچیده شده بود روبه‌رو می‌شوند.

براساس اطلاعات دریافتی وسایل اتاق شش‌متری محل زندگی وی و وسایل انباری کوچکی که در این محل وجود داشت، به صورت بی‌نظمی روی هم ریخته شده بود و کف محل زندگی وی پول‌های خرد رژیم طاغوت دیده می‌شد که نشان از تلاش برای سرقت در این محل داشت. این مرد مالک چند باب مغازه در منطقه خلیج‌فارس بوده و بنا به اظهارات مستأجرین، تمام اجاره‌ها را به شکل پول نقد دریافت می‌کرده و گویا مراوده چندانی با بانک‌ها نداشته است. برای روشن‌شدن ابعاد این پرونده قاضی مدیرروستا دستور تحقیقات بیشتر برای شناسایی قاتل یا قاتلان را صادر کرد.

 

منبع:شرق

نظر شما