هم‌خانه‌های بی‌رحم،دنده‌های دوست معلولشان را خرد کردند

۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۷:۴۴
کد خبر: ۳۶۴۰۰۳
هم‌خانه‌های بی‌رحم،دنده‌های دوست معلولشان را خرد کردند
هم‌خانه‌های قاتل، معلول ذهنی را به قتل رساندند

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا،هم‌خانه‌های قاتل، معلول ذهنی را به قتل رساندند.بررسی جنازه "لی ایروینگ" نشان داد که او به علت صدمات شدیدی به قتل رسیده‌است.

لی ایرولینگ 24 ساله که دچار ناتوانی ذهنی بود و در یادگیری مشکل داشت، علاوه بر استخوان‌های شکسته شده صورتش، بیش از 20 قسمت از دنده‌هایش هم شکسته بود.

هم‌خانه‌های قاتل، معلول ذهنی را به قتل رساندند.

طبق گزارش پزشکی قانونی ضربات وارده به بدن این جوان بی‌دفاع طوری به این جوان آسیب رسانده بود که این نوع آسیب‌دیدگی‌ها تنها   در زمان تصادف ماشین آن هم با سرعت بسیار زیاد اتفاق می‌افتد. این جوان 24 ساله با ضربات مشت و لگد در دوهفته اخیر به قتل رسید.

به گزارش دیلی‌رکورد، پرفسور آنتونی فریمونت متخصص استخوان پس از دیدن نمونه استخوان‌های ایرولینگ اعلام کرد: ببیش‌تر این شکستگی‌ها مربوط به 6 تا 10 روز قبل از مرگ او می‌شود و بعضی از این  شکستگی‌ها آنقدر شدید بوده که کل پهنای استخوان شکسته و شکستگی‌های دیگر مربوط به 12 تا 36 ساعت قبل از مرگ او می‌شود. او افزود استخوان‌های مرد بالغ بسیار سفت و قوی هستند و وقتی که این استخوان‌ها شکسته‌اند یعنی فشار قابل توجهی به آن‌ها وارد شده مانند تصادف ماشین با سرعت بسیار بالا.

هم‌خانه‌های قاتل، معلول ذهنی را به قتل رساندند.

هم‌خانه‌های قاتل، معلول ذهنی را به قتل رساندند.

بابررسی دقیق‌تر مشخص شد بعضی دنده‌ها، همزمان شکسته‌اند و شکستن چند دنده به طور همزمان نیازمند نیروی فوق‌العاده بیشتریست و البته برای تحمل کردن چنین ضرباتی، بدن باید در سطح سفتی مانند زمین یا دیوار قرار گرفته باشد.

دکتر جیمز متخصص مغز واعصاب افزود، مغز "لی" به شدت آسیب دیده، ممکن است این جراحات به علت بیماری صرع باشد.

صدمات جدی‌ای هم بین 6 تا 10 روز پیش از مرگ به مغزش وارد شده‌است.

دادستان بیان کرد:"لی" با ضربات مشت و لگد هم‌خانه‌هایش در نیوکسل به این روز افتاد، در حالی که آن‌ها وی را با مواد مسموم کرده بودند و در نهایت جسدش را روی چمن‌ها انداختند. بعد از دستگیری هم‌خانه‌هایش، آن‌ها از انجام این قتل سر باز زدند ولی دادگاه همچنان درحال بازجویی و بررسی پروندۀ آن‌هاست.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

نظر شما