خواهرزاده، دایی خود را کشت!

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۶۵۰۷۴
علی‌کرم بازیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طبق اطلاعات و گزارشات دریافتی شب گذشته در منطقه جنوبی کارکنان ،کوچه 10 جوانی 28 ساله با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی نموده است که این حادثه منجر به قتل دایی پسر تیرانداز شده است.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از حادثه تیراندازی شب گذشته ،منطقه کارکنان گچساران خبر داد.

علی‌کرم بازیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طبق اطلاعات  و گزارشات دریافتی شب گذشته در منطقه جنوبی کارکنان ،کوچه 10 جوانی 28 ساله  با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی نموده است که این حادثه منجر به قتل دایی پسر تیرانداز شده است.

بازیان با اشاره به ساعت وقوع حادثه اعلام کرد:قاتل 29 ساله «الف ـ پ» ساعت یک شب به منزل دایی خود «م ـ م» مراجعه کرده و پس از مشاجره لفظی با وی با اسلحه ساچمه‌زنی وی را به قتل می‌رساند.

 فرمانده انتظامی گچساران علت درگیری را اختلافات مالی عنوان کرد وگفت:بر اساس اعترافات قاتل دلیل اصلی مشاجره لفظی قاتل با مقتول اختلافات مالی بوده است که  در این حادثه «الف ـ پ» با شلیک از اسحله ساچمه‌زنی به مقتول وی را مورد اصابت قرار داده که متأسفانه پس از اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده «م ـ م» جان خود را از دست می‌دهد.

 

منبع: خبرآنلاین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز