مرد پرده فروش، مثله کردن دختر ۲۰ ساله را انکار کرد

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱:۱۶
کد خبر: ۳۶۵۵۵۱
مرد پرده‌فروش که متهم است پس از قتل دختر 20 ساله جسد او را تکه‌تکه کرده، در جلسه دادگاه منکر اعترافات قبلی خود شد.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، رسیدگی به این پرونده از ساعت 9 صبح ششم فروردین و همزمان با کشف بسته‌ای مشکوک در خیابان مولوی، روبه‌روی بازار پرده‌فروشان، در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

ماموران پس از باز کردن آن با قسمتی از بدنِ زنی روبه‌رو شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد جسد متعلق به زنی حدود 20 ساله و بدون سر است. در ادامه کارگران شهرداری یک بسته مشکی رنگ مشابهی پیداکردند که لباس‌های خون‌آلود زنانه در داخل آن بود. کارآگاهان همچنین تکه کاغذی را کشف کردند که روی آن دو شماره تلفن نوشته شده بود. 

ماموران در بررسی این شماره ها به مرد پرده فروشی که در نزدیکی محل کشف جسد در مغازه ای کار می‌کرد، رسیدند.سرانجام فروشنده مغازه پرده‌فروشی به نام مصطفی 35 ساله 28 خرداد دستگیر شد. در بازرسی از خانه و خودروی او نیز آثار خونی مشابه خون مقتول کشف شد. 

مصطفی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به کارآگاهان گفت: ساعت سه بعد از ظهر پنجم فروردین مغازه را بسته و به سمت خانه حرکت کردم. در حال رفتن به سمت میدان محمدیه بودم که خانم حدود 20 ساله‌ای را دیدم که خود را مهناز معرفی کرد و من هم خودم را به نام سعید معرفی کردم. با یکدیگر به خانه ما رفته بودیم که در یک لحظه متوجه شدم او قصد سرقت پول و لوازم داخل خانه را دارد که با او درگیر شده و او را هل دادم که سرش به دیوار خورد. دیدم نفس نمی‌کشد اما هرچه تلاش کردم، به هوش نیامد. با خود فکر کردم چگونه از دست جنازه راحت شوم که جنازه را به داخل حمام برده و مثله کردم. 

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم دیروز محاکمه شد. 

در ابتدای جلسه دادگاه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به شناسایی نشدن هویت و خانواده مقتول طی دو سال گذشته، دادستان از طرف اولیای دم برای قاتل تقاضای قصاص کرده است. 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهام قتل گفت: من این زن را نمی‌شناسم و به غیر از زنم با هیچ زن دیگری ارتباط نداشته و حتی از کنار مقتول یا جسد او هم رد نشده‌ام. تمام اعترافات تحت فشار بازجویی بود و نمی‌دانم چرا برگه مغازه در میان لباس‌های مقتول بوده است. من شماره را از مشتری گرفتم و به خیاط دادم تا آن پرده را آماده کند. 

رئیس دادگاه: اما آثار خون در حمام خانه و خودروی شما کشف شده است؟ 

متهم به قتل: دلیلی ندارد اگر در خانه کسی آثار خون کشف شد او قاتل باشد.خودرو هم متعلق به صاحبکارم بود و او مدعی شد آثار خون به دلیل بریدن دستش در ماشین بوده است. 

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند. 

منبع: جام‌جم آنلاین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز