سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ " به دام افتاد !

۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۱:۰۱
کد خبر: ۳۶۹۸۱۱
سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به علی دماغ  به دام افتاد !
سارق حرفه‌ای پایتخت معروف به "علی دماغ" که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، دهم دی ماه خانمی به هویت "نرگس" به کلانتری 126تهرانپارس مراجعه و اظهار داشت از منزل وی در خیابان احسانی سرقت شده است.

وی در بازجویی های پلیسی اظهار داشت:ساعاتی قبل پس از مراجعه به منزلمان متوجه شکسته شدن درب و سرقت ال سی دی، ساعت دیواری ، رادیو قدیمی ، مقداری خورده ریز و گوشی تلفن همراهم شدم.

به دنبال اظهارات وی ماموران به محل سکونت مالباخته مراجعه و ضمن تحقیق از صحت گفته‌های شاکی مطمئن شدندکه پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس این  یگان به صورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم از برنامه تلگرامی که شاکیه بر روی تلفن همراه خود نصب کرده بود استفاده می کند و تصویر خود را در تلگرام قرار داده است که با بررسی  گوشی شاکی ماموران موفق به پیدا کردن تصویر سارق در برنامه اجتماعی تلگرام شدندو

در نهایت ساعت 02:30 بامداد 12 دی ماه عوامل گشت یگان کلانتری 126 تهرانپارس فردی را با یک دستگاه خودروی پرشیا سفید که فاقد مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

متهم ابتدا هویت خود را "عادل" معرفی نمود که طی بررسی عوامل تجسس در مجرمین تحت کنترل و سابقه دار هویت اصلی سارق به نام "علی.ط" معروف به "علی دماغ" 24 ساله فاش شد.

در بررسی های تخصصی متهم به بیش از بیست سرقت منزل به شیوه تخریب با دیلم در محدوده تهران اعتراف نمود و بیان داشت تک به تک تمام منزلهایی را که سرقت کرده ام نشان می‌دهم .

نتهم در ادامه اعترافاتش گفت:با فرد دیگری بنام "مهدی" با یک پراید هاچبک سفید سرقت منزل انجام میدادیم و منزل شاکی  مذکور را نیز ما سرقت کرده ایم و طلا های سرقت  شده را در چند طلا فروشی در خاک سفید فروخته ایم و  نیز مقدار زیادی لوازم خانه از ال سی دی و غیره را در آدرسی در مسعودیه نگهداری می کنیم که آنجا را نیز به شما نشان می‌دهم.

سرهنگ ضرغام امیری رییس کلانتری 126 تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:با اقرار متهم به بزه انتسابی در بیش از بیست فقره سرقت منزل و ارائه آدرس محلهای سرقت و نیز شناسایی مالباختگان و آدرس محل جمع آوری وسایل سرقتی و معرفی مال خرها ، متهم جهت بررسی تخصصی به همراه شاکی و پرونده تحویل کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز