درمان همیشگی شوره سر با این ماده طبیعی

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۶:۰۸:۲۳
کد خبر: ۳۷۱۲۹۰
درمان همیشگی شوره سر با این ماده طبیعی
به جای استفاده از داروهای شیمیایی، شوره سرتان را با مواد طبیعی از بین ببرید.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، شوره سر یکی از مشکلاتی است که ممکن است خانم ها و آقایان بسیاری با آن درگیر باشند. به جای استفاده از داروهای شیمیایی، شوره سرتان را با مواد طبیعی از بین ببرید.

با ژل آلوئه ورا شوره سرتان را به راحتی درمان کنید

بنا به گزارش آکاایران : شوره سر موقعی به وجود می آید که لایه پوست سر با یک لایه جدید جایگزین می شود. این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که تقریبا همه با آن مواجه می شوند. شوره زیاد سر باعث از دست رفتن  زودرس موها  می شود. برای مقابله با آن می توان از مواد طبیعی استفاده کرد که آلوئه ورا بهترین آن ها ست. خاصیت درمانی آلوئه ورا باعث تغذیه پوست سر و آب درمانی آن می شود. در این مطلب به چند روش استفاده  از آلوئه ورا برای کاهش شوره سر و  دیگر مشکلات مرتبط با پوست سر اشاره شده است.

ژل تازه آلوئه ورا برای از بین بردن شوره سر

ژل آلوئه ورا یکی از بهترین داروها برای درمان شوره سر به حساب می آید .خواص شفابخش آن در درمان شوره سر بسیار موثر است. فقط کافی است ژل را از برگ آن بگیرید و آن را روی سرتان بمالید و روز بعد بشویید.

ترکیب ژل آلوئه ورا با کافور برای درمان شوره سر

کافور خنک کننده پوست سر است و میکروب های موجود را که باعث عفونت می شود از بین می برد. آلوئه ورا خشکی سر را رفع می کند. نصف قاشق پودرکافور را با سه قاشق غذا خوری ژل مخلوط کنید. این معجون را روی پوست سرتان بمالید و پس ازچند ساعت بشویید.

ترکیب آلوئه ورا و روغن درخت چای برای از بین بردن شوره سر

ژل آلوئه ورا  خاصیت درمانی و آب رسانی دارد؛ روغن درخت چای نیز میکروب ها را از بین می برد. این روغن همچنین خاصیت ضد باکتریایی دارد که در رفع شوره سر موثر است. سه قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و حدود 30 قطره روغن درخت چای را مخلوط کنید، روی پوست سرتان بمالید و صبح روز بعد بشویید.

ترکیب  آلوئه ورا با آب لیمو برای درمان شوره سر

خاصیت اسیدی لیمو می تواند قارچ های ایجاد کننده شوره سر را از بین ببرد. کاهش میزان PH باعث براقی مو نیز می شود. ترکیب آن با ژل  آلوئه ورا به طور سریع شوره سر را از بین می برد. سه قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا را با دو قاشق غذاخوری آب لیمو مخلوط   کنید و به مو بزنید و بعد از 20 دقیقه مو را بشویید.

ترکیب ژل آلوئه ورا و روغن چریش برای از بین بردن شوره سر

این روغن مشکل پوسته پوسته شدن سر را برطرف می کند و به طور کامل عفونت های قارچی پوست سر را کاملا از بین می برد و تا اندازه زیادی خارش سر را از بین می برد. سه  قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا  را با 10 قطره روغن چریش مخلوط کنید، به سر بمالید و پس از چند ساعت ، موها را بشویید .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز