مرگ پسر ۱۶ساله، در حالی که دستبند پلیس به دست داشت

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۶۰۶۰
مرد قاچاق فروش در حالی که دستبند پلیس به دست داشت با شلیک گلوله هدف قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، ساعت 17 روز چهارشنبه 28 بهمن ماه، قاضی حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 141 گلستان از فوت پسر جوانی با اصابت گلوله در فضای سبز تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه کرج با خبر شد.

لحظاتی بعد بازپرس همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر 16 ساله‌ای روبه‌رو شد که با اصابت دو گلوله به پرتگاه مرگ رفته بود که یکی از گلوله‌ها از جلو به قفسه سینه وی و دیگری هم از پشت به کتف وی اصابت کرده بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد محل حادثه پاتوق خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان است.

همچنین مشخص شد تعدادی خرده فروش مواد مخدر با سنگ‌چین کردن، فضایی را به خود اختصاص داده‌اند که فرد دیگری حق ورود به مرز آنها را ندارد.

بررسی‌های تیم جنایی حکایت از آن داشت که پسر 16 ساله از خرده‌فروشان مواد مخدر این پاتوق بود که مدتی از شهرستان به تهران آمده بود تا اینکه لحظاتی در تعقیب و گریز مأموران پلیس به طرز مرموزی با شلیک گلوله فوت می‌کند.  

یکی از مأموران پلیس گفت: این محل مدت‌هاست پاتوق خلافکاران و موادفروشان است تا اینکه دقایقی قبل با تیمی از مأموران برای جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان به این محل آمدیم.

وقتی به محل نزدیک شدیم مواد‌فروشان که حدود 10 نفر بودند، متوجه ما شدند و ‌ فرار کردند، اما مقتول در حال جمع‌آوری مواد و ترازوی مخصوص وزن مواد بود که از دیگران عقب افتاد و به دام مأموران گرفتار شد.

در حالی که او را دستبند زده بودیم و قصد داشتیم سوار خودرو کنیم، ناگهان مواد فروشان از چهار طرف با سنگ به ما حمله کردند. ما آماج سنگ‌های آنها قرار گرفتیم که متهم در فرصت مناسب با دستبند پلیس فرار کرد.

بعد از این دو نفر از مأموران پلیس اقدام به شلیک هوایی کردند که ناگهان متوجه شدیم کمی آنطرف‌تر مقتول خونین روی زمین افتاده است.

وقتی بالای سرش رسیدیم فهمیدم که دو گلوله از جلو و پشت به او اصابت کرده است، اما متوجه نشدیم که چه کسی به او شلیک کرد. 

سپس جسد به دستور قاضی حسین‌پور برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. همچنین بازپرس پرونده را برای بررسی تخصصی در اختیار تیم اسلحه‌شناسی قرار داد.

منبع: روزنامه جوان

 

نظر شما