همسر آلمانی سرکرده داعش از موصل فرار کرد

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۳:۴۳
کد خبر: ۳۷۸۸۸۴
همسر آلمانی سرکرده داعش از موصل فرار کرد
منابع محلی در استان نینوای عراق از فرار همسر آلمانی ابوبکرالبغدادی سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش و نامعلوم بودن سرنوشت وی خبر دادند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، منابع عراقی در  استان نینوا اعلام کردند همسر ابوبکرالبغدادی سرکرده  داعش که ملیت آلمانی دارد، در شرایط مبهمی ناپدید شده و از سرنوشت وی خبری در دست نیست. وی به همراه دو دختر همراه خود ناپدید شده است، گروه تروریستی داعش از مامور شدن یک تیم ویژه برای تعقیب همسر البغدادی و دستگیری وی خبر داده است.

بر اساس گزارش المسله، این منابع گفتند اطلاعات دریافتی تاکید می‌کند که همسر آلمانی ابوبکرالبغدادی به نام دایان کروگر در شرایط مبهمی به همراه دو دختر دیگر که در ماموریت‌های محوله وی را همراهی می‌کنند، گریخته است.

همسر فراری ابوبکرالبغدادی ریاست آنچه دادگاه امور زنان خوانده می‌شد، برعهده داشت و به امور آنها رسیدگی و به اصطلاح درباره آنها  احکام شرعی مطابق عقاید انحرافی و جاهلی داعشی‌ها صادر می‌کرد.

به گفته این منابع، داعش یک گروه ویژه را برای رسیدگی به فرار همسرالبغدادی تشکیل داده و ابوبکرالبغدادی دستور داده است همسر فراری وی و دو همراهش را دستگیر کنند، اما تا کنون از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

یک منبع در یگان اطلاعات عراق  اواخر سال گذشته میلادی از نام و ملیت همسر آلمانی ابوبکرالبغدادی پرده برداشته و اعلام کرده بود که سازمان اطلاعات آلمان، اطلاعات مهمی را از وی در اختیار سازمان اطلاعاتی عراق قرار داده است.

هشتم اکتبر 2015 یک منبع محلی در استان نینوا فاش کرده بود که ابوبکرالبغدادی یک دختر آلمانی را در دادگاهی در نینوا به  عقد خود درآورد که این امر در سایه سانسور شدید صورت گرفت و اخبار ضد و نقیضی در آن زمان درباره باقی ماندن البغدادی و این دختر آلمانی یا خروجشان از موصل منتشر شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز