عروسی جالب و همزمان یک مرد با چهار خواهر!

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۵:۳۸:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۷۵۲
عروسی جالب و همزمان یک مرد با چهار خواهر!
جیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال 1988 با 4 خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، در مراسم ازدواج او که فقط خانواده‌های مهم و موبدان معابد حضور داشتند، برای اولین کودک او نیز نامی تعیین شد. هم اکنون او صاحب هشت کودک است…

ملکه ویکتوریا و دانیل وستلینگ در سال 2010 با یکدیگر ازدواج کردند. این ازدواج در حالی انجام شد که پدر شاهزاده ویکتوریا- کارل گوستاو- صراحتا با این ازدواج مخالف بود و اعلام کرد «داماد او به طبقه اشرافی تعلق ندارد و صرفا مربی ژیمناستیک دختر او بوده است».

به رغم این گفته‌ها آن‌ها با یکدیگر ازدواج کردند و در مراسم ازدواج ان‌ها 1200 نفر شرکت داشتند و ۵ میلیون نفر در نقاط مختلف جهان مراسم آن‌ها را به طور زنده تماشا می‌کردند.

ازدواج شاهزاده ژاپن، بیشتر به ملودرام فیلم‌های عاشقانه شباهت دارد. شاهزاده ژاپنی با پشت پا زدن به سنت‌ها و رسوم خانوادگی خود، در سال 2005 با یوشیکی کورودا- کارمند دولت- ازدواج کرد. موافقت او با این ازدواج به معنای خروج او از خاندان سلطنتی و مبدل شدن او به شهروندی معمولی درجامعه ژاپن بود.

در طول عمر 45 ساله خاندان سلطنتی، یوشیکی اولین کسی بود که دست به چنین اقدامی زد و در سن 36 سالگی- پس از موافقت خانواده با ازدواجش- خانواده را ترک گفت و با فرد مورد علاقه خود ازدواج کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز