روزگار مدیر دولتی خودشیفته که دوست دارد دیده شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۸:۱۲
کد خبر: ۳۸۰۱۳۰
روزگار مدیر دولتی خودشیفته که دوست دارد دیده شود
در حالیکه دستگاه‌های اجرایی بار‌ها بر خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرده و در تایید این ادعا در مقطع مختلف زمانی سعی‌کرده تا مسئولان سازمانی تحت نظر خود را کارآمد، توانا و به قولی خادم واقعی مردم جلوه دهد، بازدید سرزده به برخی از سایت‌های دقیقا چیزی مغایر و مخالف با آن را به بیننده به ویژه شهروندان تهرانی القا می‌کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا،  رویداد۲۴ نوشت: در حالی که دستگاه‌های اجرایی بار‌ها بر خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرده اند و در تایید این ادعا در مقاطع مختلف زمانی سعی‌کردند تا مسئولان سازمانی تحت نظر خود را کارآمد، توانا و به قولی خادم واقعی مردم جلوه دهند، بازدید سرزده از برخی پایگاه های اطلاع رسانی سازمان ها و ادارات دولتی دقیقا چیزی مغایر و مخالف با آن را به بیننده القا می‌کند؛ همچون اتفاقاتی که در سازمان «همیاری های شهرداری تهران» به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های استانداری تهران رخ می‌دهد.

پایگاه اطلاع رسانی این سازمان بیشتر حول تصاویر، مصاحبه های بی محتوا و اخبار صرفا شخصی «فتح‌الله طیبی» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ تهران است و چنانچه تاکنون کسی به این سایت مراجعه نکرده است، مطمئن باشد که چیزی از اطلاعات و خدمات شهری را از دست نداده مگر لینک دانلود گلچین سخنرانی‌ها بی ربط و بی محتوا، تصاویر گوشی به دست با ژست ها و مدل های مختلف آقای مدیرعامل که نظیر آن بیشتر در صفحات شخصی افراد حقیقی در شبکه‌های اجتماعی و صرفا برای دوستان و اقوام و آشنایان منتشر می‌شود. 
جالب آنکه وقتی انبوه مطالب و تصاویر شخصی آقای طیبی در کنار سایت‌های سازمان‌ همیاری سایر شهرهای کشور قرار می‌گیرد تفاوت‌ها بیشتر چشمگیر شده و مشخص می‌شود سایر سازمان‌ها نه تنها تصاویر و مطالب خود را منحصر به آخرین تماس تلفنی مدیرعامل سازمان نکرده بلکه طی انتشار فراخوان‌های مختلف شهری، موضوع اشتغال در شهر، آخرین جزییات واحدهای خدماتی و تسهیلاتی، مناقصات، آموزش و آگاهی افزایی عمومی در مناطق تحت پوشش و همچنین برنامه‌های پیش روی سازمان را برای مخاطبان اعلام کرده‌اند. 
روزگار یک مدیر دولتی خودشیفته که خیلی دوست دارد دیده شود
شاید بر همین اساس است که تعداد بازدیدکنندگان از سایت سازمان همیاری‌های شهرداری پایتخت در روزهای مختلف هفته به زحمت به مرز انگشتان دو دست می رسد. ولی همین بازدیدها در سایر شهرهای کشور از جمله شیراز، مشهد و اصفهان، در ساعات اولیه روز از مرز چند صد نفر می‌گذرند.
جالب آنکه جمعیت شهروندان اصفهان و شیراز به لحاظ آنکه جامعه هدف این سازمان‌ها قرار می‌گیرند به مراتب کمتر از شهروندان تهرانی بوده که از این نظر هم مسئولیت سنگین‌تری برعهده مسئولان قرار می‌گیرد و هم توقع می‌رود که فعالیت بهتری در مقایسه با سایر شهرهای کشور داشته باشند نه آنکه مهم‌ترین تصاویر و اخبار مربوط به لینک دانلود سخنرانی‌های اخیر مدیر عامل سازمان به صورت تلفنی با یک رسانه و آنهم در خصوص "وایکینگ ها"یا "جنگ جهانی اول" باشد. 
روزگار یک مدیر دولتی خودشیفته که خیلی دوست دارد دیده شود
نکته دیگر آنکه، سازمان همیاری‌های شهر تهران بر اساس اساسنامه و مرام‌نامه‌ای که بر عهده گرفته مسئول رسیدگی به امور شهروندان در حوزه مدیریتی خود بوده که این سایت در بین سایر سازمان‌های کشور کمترین توجهی به این موضوع داشته و نیز کمترین همکاری با سایر ارگان‌ها، موسسات و مجموعه به لحاظ ارائه خدمات و تسهیلات به شهروندان داشته است. 
روزگار یک مدیر دولتی خودشیفته که خیلی دوست دارد دیده شود
آنچه که مسئولان می‌بایست در این خصوص فراموش نکنند آن است که ایجاد یک سایت سازمانی و ارائه آن به عموم جامعه بیشتر حول این مساله است که مردم از آخرین وضعیت فعالیت‌های یک سازمان بر اساس آنچه که برعهده گرفته است، مطلع شوند. در غیر این صورت می‌توان تمامی تصاویر خندان، موبایل به دست و همچنین فایل‌های صوتی و تصویری از سخنرانی یا مصاحبه با رسانه‌های مختلف را با راه‌اندازی یک صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی به اقوام، آشنایان و دوستان ارائه کرد تا مراجعه به یک سایت سازمانی یاد «آقای دوربینی» را در ذهن مخاطبان تداعی نکند. 
روزگار یک مدیر دولتی خودشیفته که خیلی دوست دارد دیده شود
خبرنگار رویداد۲۴ طی تماس های متعددی که با فتح‌الله طیبی داشت، در تلاش بود تا جزییاتی از نحوه عملکرد این سازمان و شرح وظایف مدیرعامل این سازمان را حاصل کند که مجموعه این تماس ها با مخالفت های مکرر آقای مدیرعامل همراه شد و به جوابی نرسید جز آنکه «خبرنگاران می‌بایست برای اطلاع از جزییات و ارتباط با مدیرعامل ضمن ارائه درخواست کتبی از سوی مدیران خبرگزاری، طبق برنامه های قبلی متقاضی مصاحبه با ایشان باشد.»
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز